In de Filipijnen wordt het gedoogd, daar is zelfs een hele markt omheen gebouwd
Je kan kinderen ook gewoon kopen hoor. Niks nemen, maken of krijgen.
Sterker nog, die markt op de Filipijnen is op een huurconstructie gebaseerd, heb ik me laten vertellen.
Maar nu wordt het allemaal erg morbide, heren, en bevinden wij ons meerdere stappen over het randje van de goede smaak. Kunnen we het hier tijdens mijn zondagochtendkoffie even niet over gaan hebben?
Dank jullie wel.
Om het terug te brengen op horloges: Kickstarter zou verboden moeten worden.
Vlak de Lange & Sohne optrekjes ook niet uit
Zo komen we toch weer op archieluxury , leuk bruggetje
Volgens mij drukt het juist uit dat het niet vanzelfsprekend is dat bovengenoemde handeling tot het resultaat ‘baby’ leidt. Oftewel, je kunt het op een gegeven moment willen (‘ik neem ff een kind’) maar het is de vraag of het (meteen) lukt. Mensen denken er wel eens te makkelijk over.
Tis ook wel een jeuk-uitspraak, daar kan ik in komen maar zoals veel clichés zit er wel wat in. Ik verbaas me wel eens over het aantal mensen waarbij het niet zo eenvoudig blijkt om kinderen te krijgen.
Oja iets impopulairs over horloges.
Uhh.
Sorry, niet gelukt.
Iets impopulairs over horloge eigenaren is makkelijker, maar er worden vandaag vast nieuwe topics geopend where I can lose my egg. Nothing more nothing less.
Maar wie zou er een 1 op 1 kopie van een Ferrari aanschaffen waar Dacia op staat, en waar een 1 liter 3 cilinder met 95pk in ligt?
Ik denk dat het je zou verbazen ben het alleen niet eens met de vergelijking, want Ferraris zijn ontzettend onpraktische autos dus zal iemand met het budget voor een Dacia het waarschijnlijk niet aan een nepferrari besteden.
Horloges zijn voor veel mensen een esthetisch iets. Als jij een modaal inkomen hebt en een gezin met 2 kinderen dan komt bijvoorbeeld die daytona er nooit hoor. Toch kan je dat dan alsnog het mooiste horloge ter wereld vinden. Ik snap dan best dat je een horloge van pakweg 150 ekkies koopt die er (ongeveer) hetzelfde uit ziet.
Scheelt dat Jasper net even een opsomming heeft gemaakt van 10 horloges. Scheelt mogelijk weer 9 topics
De statistiek leert ons dat dat juist veel te vanzelfsprekend tot het resultaat “baby” leidt. We zijn met z’n zeven miljarden, op weg naar de tien. Wij zijn een plaag van epische proportisch, en iedereen die roept dat onze voortplanting zo wonderlijk is heeft klaarblijkelijk geen gevoel voor cijfers.
Dat er individuele gevallen zijn waar dat niet zo bij is, daar kan ik van meepraten na drie miskramen. Maar mijn individuele toestand is geen maatstaf voor de werkelijkheid waar ik in leef.
Alle horloges met iets van een edelsteen erop zijn voor proleten.
Haha, ik moest meteen aan Theo Maassen denken.
Het statistische punt is geen speld tussen te krijgen. Alleen is er wat mij betreft verschil tussen cijfermatige realiteit en de ervaring van het krijgen van een kind en je verwonderen over hoe dat allemaal werkt of de ervaring als het niet lukt. Al heb je gevoel voor cijfers, daar kun je dan niks mee.
Mooi man. Verander jij je avatar eens in Mr. Spock
BIj een pak draag je geen duikhorloge
Bij een blauw pak draag je geen bruin horlogebandje
Bij een smoking draag je uberhaupt geen horloge
etc etc.
Que?
Edelstenen horen in een horloge, niet erop
Mensen die niet met het pin en colar systeem overweg kunnen zijn gewoon lompe boeren Prima systeem, niks mis mee (al zou seiko de losse verkoop van de pins en colars bij verlies wel een stuk makkelijker moeten maken)
Wat is het probleem met geboorte cijfers. Behalve dat in Nederland een overschot is aan oudjes en dat die uiteindelijk een last worden die kinderen/jongeren/jongvolwassenen niet kunnen dragen omdat zij onderaan staan bij een omgekeerde piramide.