Jouw impopulaire horlogemening

Ik vind goudkleurige horloges ( en sieraden ) mooier staan op een donkere tint huid.

1 like

Zonnebanktypes! :wink:

2 likes

Zo waar! Ik heb me de pestpokken geërgerd aan een Omega quartz die zwalkte. Dan tikte die voor het streepje, dan erna. Gewoon teveel “lag” erin.

De oude Seiko van mijn vader tikte wel steeds raak.

1 like

Nato’s en rubberen bandjes zijn lelijk, Seiko heeft geen karakter, G-shocks zijn voor kinderen, moderne Rolexjes zien er uit alsof ze geen ziel hebben, Vintage is the way to go!

1 like

Stel, je kijkt per dag 60 maal op je horloge voor de tijd.
Duurt 2 seconde per keer dus totaal is dit 2 minuten per dag.

Waarom gaat men dan de vele resterende uren van de dag
met een klomp metaal aan de pols rondlopen? :thinking:

Omdat je nooit van tevoren weet wanneer je gaat kijken en tja, kijken gaat niet als je hem niet om hebt

1 like

Ik gebruik mijn autosleutel en huissleutel slechts enkele malen per dag. Toch sleep ik de hele dag mijn sleutels met me mee…m

2 likes

Omdat ik me speciaal voel met een glimmend stukje metaal aan m’n arm. Tijd aflezen doe ik wel op de kerkklok

5 likes

Eerlijk gezegd draag ik altijd een horloge, behalve als ik slaap.

Het overkomt me heel soms dat ik zonder horloge de deur uit ga.
Eerst bekruipt mij dan een vaag ongemakkelijk gevoel.
En dan ineens, heeelp!! Jezus!! Paniek!! Geen horloge om!! :astonished:
Ja, echt, dan voel ik me naakt de rest van de dag :grin:

9 likes

:point_up_2:
Als ik geen horloge om heb voel ik me naakt.

3 likes

Ik ook wanneer ik slaap. Alleen vrijwel nooit met douchen

Nee. Een natuurlijk donker getinte huid bedoel ik

Als je die koopt, heb je toch iets niet begrepen :frowning:

2 likes

Ja die gebruiken we allemaal…

Maar de chronograaf functie gebruik ik ook met regelmaat. In de keuken, met de kinderen en om
te kijken hoelang ik badder :rofl::rofl::rofl:

1 like

Nee, dan draag je een “woody” :slight_smile:

1 like

Jezus wat fout. :joy:
" hey man, hoe vind je mijn nieuwe woody "
Onverwoestbaar bij een lange wandeling door het bos bij Laren na een pannenkoek. Als je de kinderwagen uit de Landrover moet tillen,weet je nooit wat er kan gebeuren :scream:

2 likes

Je kunt ook een Rolex krijgen toch :joy:

2 likes

Dan ben ik toch benieuwd van wie iemand die kinderen krijgt? Biologisch gezien moet je namelijk een bepaalde actie uitvoeren, die overigens prima te doen is, alvorens een zaadje te kunnen planten waar dan zo’n vrolijke vrucht uit groeit. Er is vervolgens niemand, althans niet bij ons die 9 maanden later even een pakketje kwam afleveren. Dus wij heb ze niet gekregen, maar misschien zit dat bij iedereen anders. Tuurlijk zijn er stellen waarbij het biologisch niet lukt… Maar dat wil niet zeggen dat er ineens kinderen gekregen worden bij stellen waarbij het wel lukt… Dus het standpunt ‘kinderen neem je niet, die krijg je’ trek ik persoonlijk sterk in twijfel.

Maar dat ben ik… Overigens krijg je wel kinderen als er sprake is van adoptie, lijkt me.

Dit was geen reactie op een 1e graads mening maar op een mening als reactie op een mening… Mag ik dan wij mijn standpunt belichten?

2 likes

Mag ik opmerken dat ik daar evenveel jeuk van krijg als een half afgeleefde Submariner voor 11.000 ball’n?

Als ik mie de leuter vaak genoeg in de poes van moeders de vrouw stop, zonder enige anti-conceptie, maken we gewoon een kind. Zij krijgt dat, op een gegeven moment, waarbij “krijgen” een eufemisme is voor 6 tot 18 uur helse pijn, een krachtsinspanning waar wij heren flauw van zouden vallen, gevolgd door het totaal uitscheuren van mijn favoriete lichaamsdeel en tot slot het doorjassen van de navelstreng.

Als dat laatste “krijgen” is, geef mijn portie dan maar aan fikkie.

4 likes

Daarnaast is kinderen nemen strafbaar. :blush:

4 likes