Jouw impopulaire horlogemening

Blauw en bruin gaat heel prima samen… alleen niet bij de bank :stuck_out_tongue:

2 likes

Én een smoking vind ik niet compleet zonder fijne dresswatch.

Én een duiker gaat prima op een casual pak in een informele setting.

Misschien komen @mechaniekje en ik uit heel verschillende generaties, kan een verklaring zijn?

Zoveel uitgeven aan de tijd en dan nog te laat komen :face_with_raised_eyebrow:

Het is oké om quartz te dragen.
Het is oké om genoeg te hebben aan een horloge van 500, 200, 100 of 50 euro.
Een mechanisch is niet beter dan een quartz uurwerk.
Het is ook oké om duizenden euro’s uit te geven aan een horloge, als je dat wil.
Het is oké om een topic te negeren als het je tegen staat.
Als iemand een lelijk horloge heeft, kan de eigenaar nog best een prima vent zijn.

Ik vind het leuk dat het HF bevolkt wordt door flamboyante, saaie, arrogante, autistische, hoogintelligente, laagbegaafde, mierenneukerige, dyslectische, linkse, rechtse, rijke en minder rijke personen.

Ten slotte vind ik dat we best met iets meer respect met elkaar om mogen gaan, ook al vind je een ander nog zo irritant.

16 likes

Komen er een paar uit de losse pols:

Een nato van 2 tientjes op je sub of speedmaster van 6/7 k. Ziet er toch niet uit man.
Leer op een duiker. In het kader van je moet toch wat anders dan die fantastische stalen band.
Een datum op een duiker.
Een gouden of bi-color duiker.
Alles met meer dan 3 wijzers.
34 mm is mooi!
Alles boven de 42 mm.
Complicaties, bah!
Wat heb je in vredesnaam aan een Daytona of Speedmaster om er enkele te noemen als je hem alleen voor de tijd gebruikt.
Een vierkant horloge.

(Hopelijk voelt niemand zich persoonlijk aangevallen. Het is alleen mijn mening en daarom draag ik ook het liefst mijn Explorer).

Ik vind mensen die met trots een Garmin hardloop horloge dragen irritant

5 likes

wat een vreselijke impopulaire uitspraak ! natuurlijk is het geen echte Speedmaster, het is een homage horloge !

Bedoel je in de categorie:
.
.
.

Hoe herken je iemand die een marathon heeft gelopen?

Maak je niet druk, die brengt het vanzelf ter sprake

?

7 likes

Da’s een held van me! :+1:

2 likes

Is je bitch lekker? Zo ja, dan ja. En ja. Al zou zij ook komen. Da’s toch wel het minste wat een heer kan doen.

Sorry, ik had die eerder niet gezien, maar mijn OCD dwingt me om ook te antwoorden wanneer men naar de bekende weg vraagt.

Mijn uitspraak mag dan vreselijk impopulair zijn. Hij is wel feitelijk. :grin:

1 like

Rolex wordt gedragen door arrogante 30-ers met schulden of kale kerels in een sportauto die ruiken naar ouwe geit.
Een horloge van minder dan €1000 kan kwalitatief net zo goed zijn als dat ene merk van 5k.
Smartwatches zijn niet voor horlogeliefhebbers.
Een quartz horloge is een dood ding.
Koop geen horloges van modemerken.

5 likes

1965

1 like

Mmm…

Ik zit er nu een paar dagen over na te denken. En ben er niet over uit, maar wilde deze overdenking wel graag met jullie delen.

Het is natuurlijk heel grappig om een impopulaire mening te ventileren, maar sommige, vooral niet horloge gerelateerde, meningen doen wel afbreuk voor mij aan de ‘horloge gerelateerde hobby lol’ die wij met elkaar delen.

Hetzelfde geldt voor het ‘show your face’ topic. Los van dat iedereen zijn eigen redenen heeft, merk ik dat ik een mening van een Batman sneller als grappig ervaar en naast mij neerleg dan als een ‘echt persoon’ deze poneert.

En als laatste merk ik dat ik als cartoonist steeds minder een mening heb. Ik tekenen gewoon wat ik voorbij zie komen.

Fijne zondag iedereen!

11 likes

Grappig topic…

Ik heb niet alle reacties doorgelezen. Dus op het gevaar af dat deze al een keer (of zelfs meerdere keren) voorbij is gekomen:

Rolex is een zwaar overgewaardeerd merk!

1 like

Wat doe je met mijn mening⁉

1 like

Zei je wat? :wink:

source

1 like

6 likes

Zo’n idiote buts uit het glas (brrrr…bluh…), zelfs bij de fraaiste horloges is zo’n opticienvervangertje een miskleun. (Ik heb het merk weggesneden omdat ik anders weer wordt geroosterd)

Heerlijk topic.

1 like