92, dat verklaart een boel !
Ah! Nu begrijp ik volkomen waarom jij er ook geen zoekt of hebt!
Als ik ergens jeuk van krijg mijd ik dat ook.
Dat van die kinderen legt @dao gelukkig veel beter uit.
Ik vind het geen leuk topic om eerlijk te zijn, wat een geklaag en gezeur…ik blijf liever aan de positieve kant van het forum.
Ik ga naar ‘Ignore’ modus…
Heeft het forum en positieve kant zonder geklaag, gezeur en fitties? Waar Is die? Heb je een link?
Dat schrijf je aan elkaar: eindgebruiker.
Je bedoelt zo’n wrat op het glas?
En de kroon op de wijzerplaat ipv opzij waar ie hoort?
Die optie was nog niet eens bij me opgekomen…
Haha - dat tweede is zonder het eerste iets minder erg
En als je wel een Indiaan bent, mag je dan geen horloge dragen?
Soms gaat het om het verhaal en niet om het speelgoedbeestje.
De huidige waarde van minimaal 20.000 Euro (list was 6000 in 2015) is ook niet kinderachtig.
Een limited edition speedy kopen, je bent gewoon afgezet yo.
huilen want ik vind speedies zo mooi😭
Iedere willekeurige galbak die roept: “Uiteindelijk wil je toch een Rolex”. Fl*kker op man, neem een kamertje met je Rolie en laat hem eens flink door het vuistje gieren.
Ja ik weet het antwoord al: “Jaloezie is een ziekte!” of “Je kunt het jezelf niet veroorloven!”.
Inderdaad, en als ik dat geld had, kocht ik toch een ander horloge.
Hehe, dat is er uit.
De oplossing is vroegtijdig uitstappen of eeuwig jong blijven
Dit is precies mijn punt. Je geeft zelf het voorbeeld al, dat heb je niet eens door.
Nee. Nog steeds wil ik geen Rolex.
-
Als een Apple watch geen horloge is, is een Quartz horloge ook geen horloge
-
Mooie Hublot horloges bestaan niet en worden enkel gedragen door tokkies.
-
De Seiko SKX is overrated. Ja, ik heb er één gehad, prima ding maar niet meer. Modden is leuk, maar geen hacking/manual wind is toch wel een klein gemis voor mij. Mogelijk koop ik er ooit weer 1, maar een beetje relativeren is soms nodig, geen episch klokje.
Dat laatste zijn wij ook van plan
De term "overschot aan oudjes " vind ik niet prettig gekozen. Maar dit is een horloge forum…
Is dat dan met of zonder aow/pensioen??
Prima voornemen! Ik sta aan het begin van de fase ‘ouder worden’. Ik heb geen probleem met de term oudjes, zolang mijn kinderen die niet gebruiken.
Is er al eens een topic gemaakt om te zien welke leeftijd de gemiddeld HF-er heeft?