Jouw impopulaire horlogemening

Met natuurlijk - en zoveel mogelijk! :innocent:

ik heb vooral het idee dat jij het niet door hebt en je je er lekker opwindt :upside_down_face: Dat terwijl dergelijke opmerking lekker cynistisch zijn vaak :sunglasses::sunglasses:

1 like

Ik schreef dat. :laughing: Maar ik bedoelde daar natuurlijk mee dat er gewoon veel ouderen zijn. Wat ik schrijf is natuurlijk off-topic (misschien wel interessant in off-topic een topic hierover beginnen). Maar het is wel een vrij recente discussie omdat dit natuurlijk hand in hand gaat met de recente pensioendiscussie.

aow en pensioen schenk ik aan de jeugdigen.
Die hebben het al zo moeilijk, bijna een miljoen invalide Wajongers, een paar ton aan drugs snuivenden en slikkenden, adhd, dislectisch, etc. daar had vroeger nog nooit iemand van gehoord :innocent:

p.s. impopulaire mening was toch de titel…

2 likes

Een prachtig verhaal inderdaad. Daar valt niets over te zeggen.
Helaas wordt het horloge er alleen niet mooier door.

Gelijk heb je.

Die idioten hoeven dat ook niet te roepen.
Gewoon lekker zelf laten ontdekken. :rofl:

:beers:

1 like

Jazeker. Compleet met poll. Kan het topic alleen niet meer vinden.

1 like

Weet je nog wel de uitslag?

1 like

Ik kan soms evenveel of meer genieten van een goedkoop horloge dan een dure aankoop.

1 like

Alle merken dus ook zogenaamde plakmerken kunnen mooie horloges uitbrengen en deze horen dan ook gewoon thuis op een forum als dit wat zich ‘horlogeforum’ noemt.

1 like

@Ogenblik

Ik wel :slightly_smiling_face:

https://www.horlogeforum.nl/t/hoe-oud-zijn-we-eigenlijk-poll-pas-op/188241

1 like

100% young at heart?

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

:rofl::rofl::rofl:

4 likes

Ik schat rond de veertien.:tumbler_glass:

1 like

Eigenlijk is een explorer 1 ook gewoon een fieldwatch :joy:

1 like

“Jouw impopulaire horlogemening” :

Een ‘overpriced’ kermishorloge. :grin::grin::grin:

3 likes

Mag je opblijven vanavond?

1 like

Ah…bedankt. Als er nog zoveel 67-minners zijn die zich dure horloges kunnen permitteren, kunnen zij ook gewoon de pensioenen blijven spekken…:innocent:

4 likes

Teveel scheldwoorden.
Vanavond opruimen van tekst en schrijvers :face_with_raised_eyebrow: