JOUW Kerstbuit ? ... :)

Deze is in de categorie ‘nog erger’

Maar dit wordt de kerstbuit die om de pols gaat vanaf 3de kerstdag

10 likes

Jawel, je kunt maar ergens gek op zijn :slight_smile:

1 like

Hij lag al een paar dagen klaar, maar vandaag voor het eerst om:

18 likes

Gave klok hoor!
En een topplek voor een power reserve indicator. Mooi :+1:

2 likes

Voor mij helaas geen kerstbuit. Waarschijnlijk een Mido horloge als nieuwjaarsbuit.

1 like

Buit aan kerstcadeautjes…

Heerlijk plaatjeskijk/leesvoer en een prachtige Hirsch Connoisseur voor om mijn oude Omega Genève.:+1::champagne:

Dick

3 likes

Doe mij die kerstman!

De speedy was al in de pocket, maar wilde er heel graag een kroko band op.
Prima aanbieding op horlogebanden.com

Goed verwend deze kerst!

3 likes

Mooi horloge deze Omega.

Chique, goeie grote pan is belangrijk met kerst!

Die grootte valt nog wel mee: 6 liter.
Belangrijker nog: zwaar, stabiel, rvs en een goed sluitend deksel.
Dus nu is er voor een paar dagen voorraad aan kippensoep-plus en hutspot met draadjesvlees.

2 likes

Gehoopt dat ie er rond kerst zou zijn maar wordt nog even wachten.

6 likes

Tsja, het liep allemaal even anders op weg naar een Grand Seiko. Vandaar even rigoureus mijn doel van begin dit jaar eens opgezocht en daar actie op ondernomen. Vandaar, helemaal TAG af, placeholder Seiko 24/6 klok, echte dresser en voor 2017 op weg naar een GS.

De buit net een dag voor kerst:

2 likes

Mooi! Die vintage pancake dial!

1 like

Mooie inhoud ook!
Je hebt alleen 1 horloge op z’n kop erin zitten.
:laughing:

Ah! Ja, dat is de Mühle Glashutte, die is net wat anders,… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fijn horloge, moet wat meer tijd om de pols.

8 likes

Gaaf man…ik ga nog ff sparen…wat zijn seikos toch mooi he.ik ga snel een seiko kopen met die groene wijzerplaat .ben naam van dat ding vergeten …heeft met bergbeklimmen te maken…weer iemand het modelnaam.vlgs mij kost ie ong.500 eur

@Rikleusden Dit ruikt naar een Alpinist SARB017 :thinking:

Twee weken geleden al binnengekomen maar moest toch nog even onder de boom blijven. Ingepakt! :thinking:
Dan duurt wachten wel heeeel lang.
Maar hier is hij dan; mijn tweede automaat: Roamer RD100
Ff snel een foto gemaakt voor we weer gaan werken. (Doe hem toch maar niet aan dan; naast het feit dat ik nooit horloge draag tijdens mijn werk ook teveel risico op beschadiging.)
Nu op naar een volgend exemplaar? Ik héb mijn oog al laten vallen op een, alweer, Roamer: Swiss Matic Swinging Heart met blauwe wijzerplaat😜

http://roamer.ch/collection/gents/modell/swiss-matic-swinging-heart/watches/item/view/catlist/

Maar dat zal nog wel even duren.

3 likes

Ik lees dit bericht …nu pas…klopt…bedankt

:grinning: