Jouw LEUKSTE horloge

De topics vliegen als warme broodjes om de oren.
Jou goedkoopste, duurste, meest gele, groene, kerstachtige enz enz horloge.

Altijd leuk, een topic met plaatjes en verhaaltjes.
Nu heb ik ook een soortgelijke vraag en dus topic.

Wat is jou leukste horloge, welke brengt plezier , een smile, maakt je vrolijk en laat je heerlijk flaneren .?

Ben oprecht benieuwd welke dat voor jou is en als het Ff kan ook met het verhaal waarom erbij.
Vergeet zeker de plaatjes erbij niet.

Kom maar op met die leukerds .

Voor mij is het absoluut de @Brunmontagne

Een heerlijk dragend horloge waarbij ik keer op keer een smile op mijn gezicht krijg.
Uniek design , mooi op de pols en een werkelijk prachtig groene kleur. Hij geeft echt het gevoel wat bijzonders om de pols te hebben.

Ik heb hem ook in staalkleur, net zo leuk.
Maar is rosé flaneert net ff wat beter .

19 likes

15 likes

Hier krijg ik vaak een glimlach van op mijn bakkes.

28 likes

:grin:

10 likes

Mijn leukste horloge heb ik verkocht. Die bleef maar grappen maken.

13 likes

Deze, omdat Clint Eastwood hem zo tof bij mij vond staan dat hij hem zelf ook wilde hebben.

20 likes

Screenshot_20210302-211259
De blue Hamilton.

6 likes

image

46 likes

haha, die heb ik ook nog ergens liggen, collectors item inmiddels .

groetjes Lenno

2 likes

16 likes

De gouden wolfie :yellow_heart:

20 likes

Leuk man!:grin::+1:

2 likes

Niet zo standaard, mooi horloge, schitterende groene sunburst en een beetje vintage vibe.

25 likes

Mijn fijnste horloge is de Breitling. Die draag ik in de praktijk dan ook een stuk vaker dan de Omega.

Waarom? Het antwoord is simpel: kwartstechnologie! Ook hoef ik mij niet zorgen te maken als ik wil ‘deskdiven’. Zo’n rubberen band kan een hoop hebben. Onbezorgd, dus leuk!

10 likes

Durf eigenlijk niet tussen het Rolex geweld, maar vooruit dan…

10 likes

Omdat ik altijd met hem mee mag naar de zee, heerlijk :surfing_man:‍♂ op de golven.

Zandkastelen bouwen en kuilen graven tot we bij het water zijn met mijn zoontje.

Met de metaaldetector op zoek naar chocolade in aluminiumfolie die twee minuten eerder nog in mijn jaszak zat. Af en toe graven we zelfs een dikke stroomkabel van de camping op die maar een cm of 20 begraven ligt op het speelveld :stuck_out_tongue_winking_eye:

Misschien niet het beste horloge uit mijn collectie, zeker niet het duurste maar wel het horloge wat ik meestal om heb als ik de dingen doe die ik het allerleukste vind om te doen.

Joh fuck dat, het is toch wat jij vindt? Als je een horloge hebt waar jij gelukkig van wordt is dat toch het mooiste aan deze hobby.

21 likes

Bij mij gaat het de Sicura Submarine zijn, dit is het eerste mechanische uurwerk en mijn tweede uurwerk in de collectie (eerste was een Festina die ik 11j terug gekocht had).

Verder is het een uurwerk dat mijn vader nieuw gekocht heeft in de jaren 70, vind ik vintage duikers enorm leuk en is de kleurcombinatie mooi en vrij uniek.

12 likes

Heb deze een keer eerder gezien en foto opgeslagen.
Je zal er vast ergens een heel verhaal over geschreven hebben, maar dat heb ik dan echt gemist.
Vind hem superleuk, een one of ? Of afstudeeropdracht?
Meer foto’s please :grin::+1::+1:

1 like

Lekker flaneren met mien Rolex :sparkles:

4 likes

Ook gelijk mijn enige!! :heart_eyes:

4 likes