Jouw mooiste chronograaf aka chronoGAAF!

Moeilijke keuze;

Van het nieuwere spul draait het tussen deze 3 die allemaal iets anders brengen;



Ouder spul is er geen beginnen aan welke ik de mooiste vindt. Omdat ik naast schoonheid ook zeer hard naar het werk dat binnenin tikt kijk.

Maar zo die vroege jaren 30 dingen vind ik wel heel speciaal



En twee kleurige plaatjes dat ook


En klassiek sportief


Kortom kan zowat de hele collectie hier neerpoten.
Maar met een 30tal chronograafjes hebben ze elk hun eigen pracht :slight_smile:

21 likes

Ik heb er maar een maar met de parelmoeren subdials, oranje accenten en het 70s geïnspireerd design wel een fraaie.

2 likes

Ben dol op chronografen. Heb er nu vier, dit is er een van.

14 likes

30 likes

Die Zenith is prachtig. Wel op een andere band…

1 like

Super duo! je hebt ook precies de juiste Zenith, met de onderliggende zwarte subdial en weinig tekst.

1 like

De nieuwe versie idd :+1:t2:

Mijn enige chronograaf :blush:

14 likes

Prachtig Ralph. Ook ik moet aan een Speedy gaan geloven dit jaar denk ik :sunglasses:

1 like

Daar zul je geen spijt van krijgen :sunglasses:

1 like

Zit me een beetje te verdiepen in de Speedmasters. Ik zou een exemplaar met tritium willen :slight_smile:
Zal wel jaren '90 worden, om het een beetje betaalbaar te houden.

Blijven aparte horloges, heeft die al een keer een beurt gehad en nog steeds goed contact met Roland?

Beurt is a.s. Contact is goed, maar ik weet dat hij op sommige gebieden niet echt geholpen wil worden. Je weet wel…

1 like

2 likes

Mijn enige :grin:


Nog eens een keer wat betere foto’s van maken…

10 likes

Niet mee eens! :wink:

Niets is beter dan de Zenith natuurlijk!

1 like

o.a. deze 2

4 likes

Ik heb even al mijn chronografen bij elkaar gegrabbeld, maar er kan er natuurlijk maar één de mooiste zijn.



Een Speedy of een El Primero zou de collectie chrono’s wel compleet maken, maar met dit setje ben ik al heel erg tevreden.

7 likes