Jouw zomerknaller van 2019!

Wat is jouw zomerhorloge voor 2019?
En vooral, waarom kies je er voor?

Ik heb gekozen voor de Tudor Pelagos in het blauw. Waarom?

Fan van Tudor.
Kleur!!!
Zomerhorloge mag van mij wat groter zijn, draag dan toch vooral korte mouwen.
Rubber & titanium band voor de afwisseling
TITANIUM! want dat draagt zo licht als n veertje.

46 likes

Het was lang zoeken en uiteindelijk een verliesgevende propositie, maar ik ben als een kind zo blij dat deze incoming is voor de zomer. :slight_smile: Ik heb de olijf-witte nato’s al klaar liggen. :slight_smile:

EDIT: Met dank aan @Slin voor de foto, overigens. Die heb ik gewoon uit een PM van 'm gejat.:slight_smile:

25 likes

Deze

33 likes

Ik ga ook voor blauw, en voor titanium en om me helemaal van niks iets te moeten aantrekken radiogestuurd :smiley:

15 likes

Duiker met lichte plaat!

31 likes

De zomerse klatser is natuurlijk de Save the Ocean
edit: kan alleen even geen foto toevoegen, geen idee waarom

1 like

At your service :joy:

16 likes

Zal deze wel veelvuldig worden denk ik. Kan met rubberen band en keramische bezel tegen een stootje dus na aantal pilsjes ook iets meer “hufterproof” :smile::crossed_fingers:

13 likes

Nice !!

Deze. Waarom? Kweenie…blauw? :sunglasses:

25 likes

Deze, net als vorig jaar :sunglasses:

Waarom; kan tegen een stootje, kan er zo het water mee in, behulpzaam wanneer in een andere tijdzone en vooral omdat hij lekker zomers is door de full lume wijzerplaat.

18 likes

Zomerknaller? Dat moet deze zijn.

“… through the window of Oris’s office in Hölstein that propelled me to suggest a watch based on these golden hues of summer and the glistening honeyed tones of a perfect Mediterranean tan… Intrigued, Studer asked me to continue, and I explained I’d like to take as our inspiration the amazing perfect tan hue of sun-kissed skin… the sun has a magical effect on the human skin, turning it a magnificent shade of manuka honey, …”.

image

31 likes

16 likes

Ik vraag me af wat de gemiddelde Masai van dat honingverhaal denkt, maar vind het horloge verder prachtig. :+1:

Goud en witte plaat. Redelijk zomers dunkt me.

19 likes

Ik denk dat je de Maori bedoeld? De Manuka is een struik welke voorkomt in Nieuw-Zeeland volgens wiki :wink:
Vandaar dat de wijzerplaat niet zwart is.

2 likes

Het plan is een Tudor BB GMT maar ik betwijfel of S&C hem ergens binnen het tijdspad van de zomer kan leveren.

1 like

Tripje naar Zwitserland plannen. Ik heb afgelopen week drie GMT’s zien liggen bij twee Bucherer filialen. Twee in Interlaken en één in Lucerne.

1 like

Want titanium, het enige materiaal waar ik nog 43mm horloges van zal dragen

Trip naar Frankrijk is echter al achter de rug :thinking:

24 likes

en deze voor de zomer

8 likes