Jouw zomerknaller van 2019!

vooruit dan maar, nog wat foto’s :smile:

#nietomdathetmoetmaaromdathetkan

33 likes

Tnx ! Echt op voorhand niet verwacht dat het zo een bandenswapper zou zijn.

1 like

Het is nog wat miezerig maar dit wordt mijn eerste zomer met deze bloedmooie duikert:

En daarnaast voor op vakantie, in het zwembad & op het strand een ander favoriet horloge met bijpassende nato! :sunglasses:

7 likes

Ik was naar Griekenland gevlogen, Thessaloniki, om een rondreis te doen: Kastoria, Meteora, Delphi, chillen in Kamena Vourla en door naar Thassos via Kavala. Op Thassos hebben we zes nachten geslapen, dus ik had de tijd om zo’n ding te huren om er de bergen mee in te gaan om te offroaden.

Ik had dat nog nooit gedaan, maar man man man man man, wat leuk zo’n crossmotor. Die kauwen echt zonder enige moeite overal doorheen. Op m’n Tiger 800 was ik al nerveus als ik een steil grindpad tegenkwam, en op dit ding kauw je gewoon met vijftig over rotsen en blubber. Wat een ding.

Het heeft me tot de conclusie gebracht dat Adventure-bikes gewoon mislukte snelwegtoerders zijn, dat minder CC’s, minder gewicht en simpeler motoren meer lol vertegenwoordigen. En bovenal dat je gewoon het beste gereedschap voor de taak moet pakken. :slight_smile:

1 like

Helaas vandaag weer terug van vakantie :neutral_face:

8 likes

Inderdaad je hele verhaal klopt. En dat is nu ook echt de trend. Ik rijd zelf uiteraard, en werk sinds een jaartje bij REV’IT! (motorkleding fabrikant) en we zien ook daar een duidelijke trend naar lichtere motoren en meer ‘fun’ ritten in de wat meer extremere motorsegmenten. Zoals dirtbiken, enduro, motorfitness etc. Daar moeten we onze collecties uiteraard op aanpassen. Maar toffe rondreis ook :+1: voor mij dé manier om Griekenland te ontdekken ipv op de Playa in Cherso :joy:

1 like

Wat die kleding betreft… Dat was nerveus. Tussen 400-1200m hoogte over zand, grind en rotspaden rondbanjeren tussen bijen, geiten en een beste bult bomen in een jeans-t-shirt combo met een jethelmpje op. :slight_smile:

23 likes

Yup…deze…absoluut. :heart_eyes:

Excusi voor het hoge NA spam gehalte…moet even :wink:

30 likes

Ik was niet zo onder de indruk van het horloge, maar dat rubberen bandje van 20 naar 16 is één van de soepelste die ik ooit heb gevoeld.

2 likes

Die Oris Tropic blijft voor mij ook het fijnste bandje dat ik tot nu toe heb gedragen.

Dat eerste wat je zei verstond ik ff niet…:sunglasses:

4 likes

Ik zei dat de prijs niet bij de kwaliteit past. Maar daar moet je maar even overheen lezen.

:sunglasses::sunglasses:

:see_no_evil: Hmm…eur 1467 voor zo’n pracht ontwerp en Oris kwaliteit…medunkt…weinig merken die dit presteren.

3 likes

De SKX-Padi, de enige niet zwarte duiker die ik heb…

3 likes

Ik draaide één keer aan de bezel en toen was het gevoel bij mij weg. Speling in een bezel associeer ik met de SKX.

Maargoed, ik wil je plezier niet verpesten. Bij de volgende zeg ik dat ik blij ben omdat jij blij bent :man_cartwheeling: :smiley:

1 like

Ach ik geniet toch wel…ongeacht. :grinning:

De bezel is ok en niet zo bijzonder, maar hoeft dat ook niet te zijn. Ik gebruik 'm niet dus voor mij totaal niet belangrijk. De overige positieve punten vind ik veel belangrijker…

  • looks van de blauwe en cleane wijzerplaat
  • de vintage kleur indices
  • het bolle glaasje
  • het slimme relatief platte ontwerp
  • de datum op 6 én met zwarte achtergrond
  • de mooie kroon
  • de correcte verhoudingen
  • de l2l maat
  • het draagcomfort
  • de heerlijke Tropic band

…what’s not to like…:wink:

11 likes

Dit is oprecht wel mijn zomerknaller te noemen !

13 likes

Top horloge @daffie!!!

1 like

Prachtig hoor!!

1 like

Dankjewel Erik :+1:

@Lwd79 Thx :+1: