Jouw zomerknaller van 2019!

Ja dat idee heb ik ook. In de winter is het zelfs een probleem als hij na langere tijd onder de mouw van mijn overhemd zit. Dan moet ik er op letten dat het licht krijgt. Blijft een fijne klok hoor, maar draag hem om die reden dan liever in de zomer. Dan gaat dat zonder problemen goed.

1 like

Wij hebben veel gemeen David.
Al die citizens heb ik ook gehad. Vind het ook echt nog steeds een topmerk. De blauwe blue angels vind ik nog steeds leuk.

1 like

Ha leuk man
en die Blue Angels ook vaak in het vizier gehad idd. Heerlijke horloges
en voor die prijs vraag ik mij soms wel eens af waar ik momenteel de afgelopen jaren helemaal mee bezig ben. :man_facepalming::joy:

Inderdaad, zo veel fun.
Het ging om deze. Die had een alarm, maar bij batterijwissel sprong er vaak een heel klein flupsje weg die met de achterdeksel contact maakte. Dan piepte hij niet meer.

2 likes

:joy: mooi zo’n horloge met een eigen willetje

Gaaf
je hebt 'm flink gedragen zo te zien. :+1:

Maar zeker gewoon erg leuk en veel plezier van mijn Citizens gehad. Ik heb laatst nog eens naar de Skyhawk gekeken
in titanium uiteraard. Maar 46mm dat is mij tegenwoordig echt teveel van het goeie. :grinning:

1 like

Nee, strap is nog onderweg.

Voor op het strand en in de zee, deze

Voor de avond op terras, deze

11 likes

Krijg de foto niet geupload

Mijn keus voor de “vakantie”. Heb alleen een paar stedentrips in de planning met veel museumbezoek en een beetje rondslenteren hier en daar.

Vostok voor het rondslenteren en mogelijk bezoekjes aan de kust. Heeft een “GMT” functie dus “ultra handig” in bijvoorbeeld London (mogelijk sint Petersburg), is waterdicht tot 200 meter, voelt vreselijk stevig, loopt ultra precies en kost slechts enkele Euri. Voor het geld ga ik er niet om treuren mocht het ding zoek geraken of gestolen worden.

Seagull draagt in mijn mening erg prettig, en geeft een net iets betere uitstraling voor een museumbezoek in mijn mening.

5 likes

De zomer is zon; zon vraagt om een Fumé wijzerplaat. Ik verwacht dat de Moser de nodige tijd in de zon zal spenderen.

14 likes

Ondertussen is dit wel de meest zomerse knaller in mijn bezit.

11 likes

Ik heb niet heel veel anders. Het is behelpen.

16 likes

Koel ding Jan :ok_hand:

1 like

Wat een beauty, ik ben eruit
daar ga ik voor sparen

1 like

Dank je Jeroen, nu alleen nog een Doxa sharkhunter dan is het feest compleet :grin::grin::grin::+1:

1 like

11 likes

Deze toch wel
:sunny:

6 likes

Staat te koop, dan kan je het moeilijk je zomerknaller noemen
 :wink:

1 like

Lekker zo hoor! Mooi!

:wink: 30C vandaag + om de pols = zomerknaller. :sunglasses:

2 likes