jp3007

Horloges uitgewisseld met @jp3007. Hele prettige snelle communicatie en dito verzending. Ivm lockdown heeft Jochem het horloge in alle vertrouwen en met bijbetaling verzonden vanuit België en ik vanuit Nederland. Op dezelfde dag aangekomen. Topervaring, aanrader!

1 like

Goede ervaring gehad met Jochem @jp3007. Hij kocht een BB36 bij me en was supersnel en netjes in communicatie en betaling. Als bonus nog een leuke attentie van hem ontvangen. Ik kan zakendoen met Jochem aan iedereen aanraden!

1 like

Top ervaring, snel en goed verpakt! Aanrader.

1 like

Horloge zonder uurwerk verkocht aan JP, communicatie was snel en netjes alsmede de betaling. Aanrader!

1 like

Zojuist de Seiko ontvangen, die ik van @jp3007 heb overgenomen. Hele snelle deal, prettige communicatie en heel, heel netjes verpakt. Bedankt Jochem, ik ben er heel blij mee.

2 likes

Afgelopen dagen een mooie Seiko van Jochem overgenomen. Erg prettige communicatie en snelle verzending in een hele stevige verpakking. Een aanrader!

1 like

Jochem heeft van mij een nato band overgenomen, super vlotte deal en communicatie. Betaling ook zeer vlot ontvangen. Zeker een aanrader!

1 like

Zaken gedaan met Jochem, @jp3007. Vriendelijke forummer, aanrader.

1 like

Leuke citizen van Jochem @jp3007 gekocht. Erg transparant in zijn communicatie en vooral behulpzaam. Zeker fijn om zaken mee te doen, en heeft me goed geholpen met het bekend worden op Horlogeforum. Door zit soort verkopers ben ik nog enthousiaster geworden. Zeker een aanrader.

1 like