jp3007

Jochem, het heerschap achter de wat obscure geebruikersnaam @jp3007, heeft een bandje van mij overgenomen. Prima communicatie en een prompte betaling. Zoals het hoort dus. Prima zaken doen zo!

1 like

Jochem heeft zojuist een geweldige ruildeal met me gemaakt. Hij woonde namelijk superkort bij thuis (iets wat op dit forum voor Belgen niet zo handig is :stuck_out_tongue: ) en voor ik het wist was de deal gemaakt.

Topkerel, zeker een aanrader.

1 like

Ruiling gedaan met @jp3007 Leuk contact en mooie deal gesloten! Zeker voor herhaling vatbaar!

1 like

Nog een positieve ervaring met @jp3007. Jochem zocht een bezel, ik had er nog eentje liggen. Snel afgehandeld en betaald. Maak er wat moois van, Jochem!

1 like

Fantastische deal gemaakt met Jochem uit België. ( @jp3007 )
OK, @horlogeHalle - Halle bleek niet Belgisch Halle maar Nederlands Halle :blush: en dat scheelt in kilometers, maar niet in enthousiasme.
Samen in vlot overleg met vriendelijke toon tit zaken gekomen.
Doel: een passend cadeau voor zwager Jochem.
Volgens mij helemaal gelukt!
Geld is al overgemaakt en dat is kwestie van vertrouwen! Top dus!

Ik ga pakketje vandaag klaar maken en dan hoppa, richting het Zuiden

Dank Jochem!

1 like

Thanks again @HorlogeHalle Frank! Sowieso tot een volgende deal​:sunglasses::sunglasses::sunglasses:

1 like

Ik heb een leuke Timex van @jp3007 gekocht en dat verliep vlekkeloos. Goede en snelle communicatie, goed verpakt en snel verzonden. Het horlohe was precies zoals beschreven en functioneert goed.

1 like

Zojuist Jochem op bezoek gehad…helemaal vanuit het mooie België. De Tudor Black Bay heeft een zeer enthousiaste nieuwe eigenaar gevonden. Buitengewoon plezierige communicatie over en weer, en Jochem heeft mij zelfs verrast met 2 heerlijke Belgische speciaal biertjes…zeer aardig en daar ga ik van genieten! :ok_hand: :grinning:

Voor herhaling vatbaar. Heel veel plezier gewenst met de BB Jochem. :+1:

2 likes

Onze @jp3007 is zo snel met reageren en betalen dat ik het bijna niet geloofde. Maar niets is minder waar: Jochem is heel betrouwbaar, prettig in de communicatie en vooral dus heel snel!

Absoluut een aanrader om iets van de te kopen/aan te verkopen! :+1:t3::grin:

1 like

Met @jp3007 is het fijn zakendoen. Hij reageert snel, is vriendelijk, betaalt prompt, een aanrader dus :+1:

1 like

Prima (ruil)deal gedaan met Jochem @jp3007 . Hij blij met nieuw horloge voor de vrouw plus wat cash, ik tevreden met nieuwe band en clasp. Communicatie en afhandeling verliepen prima en snel, goeie kerel dus om zaken mee te doen :ok_hand:.

1 like

Deze week overgenomen van @jp3007: Pontiac Support Choc.
Gisteren viel het pakje op de mat. Het horloge ziet er mooier uit dan ik dacht.Mooi bandje ook.Lief prijsje.
Ik vind de combinatie van military look en gouden wijzerplaat ook erg mooi. Ik ga er van de week nog eens lekker aan poetsen.
Kortom, helemaal blij mee en dank voor de leuke deal. Graag tot nog eens.

1 like

Bandje verkocht aan Jochem @jp3007. Fijne communicatie en supersnelle betaling. Heel aangename deal!

2 likes

Horloge gekocht van Jochem.
Het horloge is exact als beschreven. Ook nog een leuke verrassing erbij gekregen in de vorm van een extra bandje.
Goede communicatie en vlotte afhandeling.
@jp3007, wellicht tot een volgende keer

Scudo

1 like

Tudor Nato overgenomen van @jp3007 / Jochem. Snelle en prettige communicatie en afhandeling. De Nato werd goed verpakt en vlot verstuurd. Zeker een aanrader! :sunglasses: :+1:

1 like

Vandaag een NATO overgenomen van Jochem, snelle, duidelijke en eerlijke communicatie, had iets over het hoofd gezien met een gesp en hij gaf dtit zelf aan dus wat mij betreft een eerlijke betrouwbare verkoper…

Bedankt voor de deal, aanrader dus :ok_hand:

1 like

Mooie ruildeal met Jochem gedaan @jp3007
Leuke communicatie, snelle afhandeling en een netjes verzorgd pakket en horloge mogen ontvangen.
Top! Aanrader!
Nogmaals dank Jochem :beers:

1 like

Prettige ruil met Jochem @jp3007 gehad.
Snelle reactietijd en versturen van het horloge en prettige communicatie.
Mijn ruilobject bleek niet in orde en ben er samen met Jochem op ordelijke wijze uitgekomen qua compensatie.
Dank Jochem, voor een prettige deal.

1 like

Een Seiko overgenomen van Jochem @jp3007. Een betere verkoper zal je niet snel vinden! Keurig pakketje, super (snelle) communicatie en hartelijk zoals een echte Belg ;). Aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Seiko overgenomen van Jochem, top communicatie, coronaproof babbel op de oprit en snelle delivery, +1 voor mij en Jochem is zeker een aanrader

1 like