Ik heb een horloge van Jean-Paul overgenomen. Prettige communicatie, vlotte afhandeling en het horloge keurig verpakt en in onberispelijke staat ontvangen. Een aanrader, @jpfwatch
Ook ik heb een horloge van Jan Paul, alias @jpfwatch, overgenomen. Ik ben ook uitermate tevreden. Prima, duidelijke communicatie en prima verpakt. Echt een aanrader!
Dick
Ik heb een band overgenomen. Zeer fraai. Prima zakendoen met Jan-Paul.
Leuke Seiko SKX007 overgenomen van @jpfwatch , goed verpakt, snel verzonden, top communicatie. Zo hoort het; bedankt!
Seiko overgenomen van Jan Paul.
Goede ervaring. Prettige communictie en zorgvuldige en snelle afhandeling.
Top.
Bedankt Jan Paul
Deze week een leuke Timex van Jan-Paul @jpfwatch overgenomen. Alles bij elkaar een prima ervaring, die zeker voor herhaling vatbaar is. Communicatie was vriendelijk, verpakking ‘bullet proof’ en verzending razendsnel!
Dank en graag tot een volgende keer!
Een tijdje terug een fraaie vintage Seiko Weekdater van @jpfwatch overgenomen.
Prettige en duidelijke communicatie vooraf, daarna afgesproken voor een persoonlijke
overhandiging. Nog gezellig bakkie koffie gedaan. En het horloge is nog steeds top!
Jean-Paul is een aanrader dus!
Prachtige Seiko SRP127K1 van @jpfwatch voor een hele mooie prijs overgenomen. Prettig zaken doen met deze meneer. Dank Jan-Paul!
Een g-shock overgenomen van JP, exact als omschreven, snel verstuurd, en keurig verpakt ! @jpfwatch dank, hij doet wat ie moet doen blij mee!
Nieuw rubber bandje gekregen van JP @jpfwatch. Blij mee en erg sympathiek dat hij het nieuwe bandje (gratis) weg heeft gegeven aan mij. Dank!
Deze week een mooie Guinand Chronograaf overgenomen van @jpfwatch oftewel Jan-Paul. Vlotte communicatie en afhandeling. Keurig verpakt en helemaal volgens de afspraken. Betrouwbare verkoper, van harte aanbevolen!
Deze week een mooie deal gesloten met Jan-Paul. Perfect en snel geregeld, een echte aanrader. Tot de volgende!
Seiko overgenomen van Jan-Paul, snel verzonden, goed verpakt, alles prima zoals het hoort.
100% Top!
Deze week een mooie G-Shock overgenomen van Jan-Paul @jpfwatch Prettige communicatie, snel verzonden en het horloge is als nieuw
Dit forumlid kan ik alleen maar aanraden voor een leuke deal.
Groet, Matthijs
4 mooie Pobeda’s overgenomen van JPFwatch. Kreeg er nog een extra bij ook. Binnen een dag binnen, ook nog! Kan ik nu aan het servicen… Prettige communicatie, aanrader deze verkoper!
Ook ik had onlangs een zeer positieve ervaring met @jpfwatch. Snelle communicatie en afhandeling, bovendien prettig in het contact. Absoluut een aanrader dus!
Gespje overgenomen van @jpfwatch, hij had zelfs het bandje er maar aan laten zitten. Prima deal dus!