jpfwatch

Ik heb een horloge van Jean-Paul overgenomen. Prettige communicatie, vlotte afhandeling en het horloge keurig verpakt en in onberispelijke staat ontvangen. Een aanrader, @jpfwatch

Ook ik heb een horloge van Jan Paul, alias @jpfwatch, overgenomen. Ik ben ook uitermate tevreden. Prima, duidelijke communicatie en prima verpakt. Echt een aanrader!

Dick

Ik heb een band overgenomen. Zeer fraai. Prima zakendoen met Jan-Paul.

Leuke Seiko SKX007 overgenomen van @jpfwatch , goed verpakt, snel verzonden, top communicatie. Zo hoort het; bedankt!

Seiko overgenomen van Jan Paul.
Goede ervaring. Prettige communictie en zorgvuldige en snelle afhandeling.

Top.
Bedankt Jan Paul

Bandje overgenomen van @jpfwatch
Top ervaring.

MVG,
Gerrit

Deze week een leuke Timex van Jan-Paul @jpfwatch overgenomen. Alles bij elkaar een prima ervaring, die zeker voor herhaling vatbaar is. Communicatie was vriendelijk, verpakking ‘bullet proof’ en verzending razendsnel! :+1:

Dank en graag tot een volgende keer! :slightly_smiling_face:

1 like

Een tijdje terug een fraaie vintage Seiko Weekdater van @jpfwatch overgenomen.
Prettige en duidelijke communicatie vooraf, daarna afgesproken voor een persoonlijke
overhandiging. Nog gezellig bakkie koffie gedaan. En het horloge is nog steeds top!
Jean-Paul is een aanrader dus!

Een horloge verkocht aan @jpfwatch. Snelle deal, alles was vlot geregeld. Plus 1 dus weer. :+1:

Prachtige Seiko SRP127K1 van @jpfwatch voor een hele mooie prijs overgenomen. Prettig zaken doen met deze meneer. Dank Jan-Paul! :ok_hand:

Keurig ontvangen zoals omschreven

Een g-shock overgenomen van JP, exact als omschreven, snel verstuurd, en keurig verpakt ! @jpfwatch dank, hij doet wat ie moet doen :wink: blij mee!

1 like

Nieuw rubber bandje gekregen van JP @jpfwatch. Blij mee en erg sympathiek dat hij het nieuwe bandje (gratis) weg heeft gegeven aan mij. Dank! :+1:

1 like

Deze week een mooie Guinand Chronograaf overgenomen van @jpfwatch oftewel Jan-Paul. Vlotte communicatie en afhandeling. Keurig verpakt en helemaal volgens de afspraken. Betrouwbare verkoper, van harte aanbevolen!

1 like

Deze week een mooie deal gesloten met Jan-Paul. Perfect en snel geregeld, een echte aanrader. Tot de volgende!

Seiko overgenomen van Jan-Paul, snel verzonden, goed verpakt, alles prima zoals het hoort.

100% Top!

1 like

Deze week een mooie G-Shock overgenomen van Jan-Paul @jpfwatch :ok_hand:t2: Prettige communicatie, snel verzonden en het horloge is als nieuw :+1:t2:
Dit forumlid kan ik alleen maar aanraden voor een leuke deal.

Groet, Matthijs

1 like

4 mooie Pobeda’s overgenomen van JPFwatch. Kreeg er nog een extra bij ook. Binnen een dag binnen, ook nog! Kan ik nu aan het servicen… Prettige communicatie, aanrader deze verkoper!

1 like

Ook ik had onlangs een zeer positieve ervaring met @jpfwatch. Snelle communicatie en afhandeling, bovendien prettig in het contact. Absoluut een aanrader dus!

Gespje overgenomen van @jpfwatch, hij had zelfs het bandje er maar aan laten zitten. Prima deal dus! :+1:t3: