JPM

Een bijzonder goede ervaring met @JPM (Niels).
Ik heb een Grand Seiko van hem overgenomen. Horloge was in uitstekende staat, zoals beschreven. Communicatie zeer vlot. Ontmoeting bijzonder prettig. Echte liefhebber en eerlijke kerel.
Zeker aan te raden.

Super leuke deal gedaan met Niels @JPM, een echte old school hf-er die zijn weerga niet kent. Komt met mijn hoogste aanbeveling!

1 like

Vandaag een prachtige Ariadne van @JPM overgenomen. Absolute aanrader. Fijne vent, recht door zee en de Van der Klaauw is precies zoals omschreven.

1 like

Jubilee verkocht aan @JPM; alles heel vlot verlopen! Gezellige babbel ook, bedankt Niels!
Dus als iemand een deal wil maken met JPM, dan kan ik dat absoluut aanraden :ok_hand:t2:

1 like

Gisteren een horloge overgenomen van @JPM.
een korte omschrijving van Niels, Lullen en poetsen.

Niels is een superaardige gast, snel gehandeld en over algemene onderwerpen gepraat.
Horloge voldeed aan de omschrijving die Niels had gedaan.

Kwam ook nog eens met de auto naar mij toe, omdat het voor hem net zo makkelijk was.
Iets wat je niet vaak mee maakt.

Al met al, ik raad Niels echt aan om bij hem een horloge over te nemen.

2 likes

Zeer aangename ervaring met @JPM. Duidelijke communicatie en snel tot een deal gekomen waar iedereen blij mee is!

Ik zou zo weer zaken doen met Niels, echte aanrader!

2 likes

Jubilee van Niels overgenomen, super vlotte afhandeling en goed contact!

Aanrader!

1 like

Eind 2020 een Seiko overgenomen van @JPM. Het horloge werd snel verzonden en kwam in mooie staat aan. Goede ervaring!

1 like

Horloge verkocht aan @JPM. Reageert snel en is zeker een aanrader om zaken mee te doen!

Speedy verkocht aan Niels, ofwel @JPM. Snelle en vriendelijke communicatie per pb en snel tot een deal kunnen komen. Leuk horlogepraatje, aardige kerel; aanrader :+1:t2:

2 likes

Horloge verkocht aan @JPM. Zeer vlot verlopen en uiterst vriendelijk. Tot de volgende keer!

1 like

Horloge verkocht aan @JPM , lekker snel schakelen; niet moeilijker maken dan het is. Fijne communicatie, geld snel op de rekening en even netjes melden als het horloge binnen is. Top!

1 like

Prettige deal gehad met Niels. Vlot contact en fijne verzending. Echt een aanrader. Niels bedankt :+1:

Super fijn deal met Niels gedaan.
Snel en correct. Horloge netjes opgestuurd.
Ook eerlijk met de afhandeling en verkoop.

Prachtige seamaster over genomen van @JPM, lekker snelle afhandeling, communicatie prettig en duidelijk. Afspreken op een plek wat voor beide handig was, top!
Hoop dat je hamburger lekker was😉

Mooie Sub overgenomen van @JPM .

Goede communicatie, mooi horloge en mooie prijs.

Aanrader!

1 like

Snel een mooie deal kunnen sluiten met Niels. Afgesproken bij een VdV en daar de overdracht gedaan. Bedankt voor de koffie en het horloge tot een volgende keer.

3 likes