Jr001

Vandaag mijn marinemaster verkocht aan @JR001.

Nette soepele transactie. Veel plezier ermee!

Net een spa badje gegeven en de bracelet gemonteerd en hij is weer klaar voor actie! Dank! :slight_smile:

Vandaag zeer prettig zaken gedaan met Jelle. Serieuze koper die z’n zaakjes op orde heeft. @JR001: Geniet van je mooie nieuwe aanwinst Jelle, hoop het horloge nog vaak op het forum voorbij te zien komen, nog even (na)genieten :slight_smile:

1 like

Jelle zijn SARB 017 overgenomen, alles is vlot verlopen en de horloge zelf was écht goed verpakt. Waarvoor dank

Vandaag een klassieke kofferbakdeal gehad met Jelle.
Zo hád het kunnen zijn tenminste, maar er was geen spatje aan de lucht.
Niets dat louche er uitzag of aanvoelde.
Eerder het tegenovergestelde.

Een tiptop stijlvol geklede jongeman met onberispelijke waar.
Op mijn verzoek had hij niet alleen de Bulova curv bij zich, maar ook de omega seamaster die hij momenteel op het forum te koop heeft staan.
Wat een wereldklok, wát een ding, de kwaliteit is zichtbaar en voelbaar.
Way out of my league gelukkig, anders had twijfel kunnen toeslaan.
Was in ieder geval leuk om even te zien en omgehad te hebben.

Samenvattend: zeer blij met de Bulova deal.
Keurig compleet en netjes. Zoals omschreven.
En de klasse is terug te zien in jelle zelf, eigenlijk zoals de omega: flawless.

Bedankt @jr001

Frank

1 like

Ik heb vandaag ook het genoegen gehad om met JR001 oftewel Jelle zaken te doen .
Ik wilde graag zijn Omega PO overnemen maar omdat wij nogal wat kilometers van elkaar af wonen was dat voor mij even een probleem.
Voor Jelle geheel niet, hij kwam met het idee om samen met zijn vrouw te gaan shoppen in Rotterdam en dan kon hij het horloge wel even bij mij brengen !
Vervolgens gezellig over horloges gesproken en uiteraard de Omega in ontvangst genomen.
Ik ben zo blij als een klein kind !, Jelle bedankt !

Pieter.

2 likes

Ook ik een horloge van Jelle overgenomen. Prima communicatie, goed verpakt en het horloge was nog mooier dan beschreven. Jelle bedankt!

2 likes

Vanochtend zat ik op @JR001’s bijrijdersstoel om een Ginault Ocean Rover van hem over te nemen. Ondanks een eerdere planningsfout (geheel mijn schuld) was hij niet te beroerd om even, op korte termijn, op een plek af te spreken die ons allebei uitkwam. Hulde! Fijn zaken mee gedaan :+1:
(en de Ginault is natuurlijk prachtig!)

2 likes

Zojuist mijn Zenith verkocht aan Jelle aka @JR001 een deal zoals het hoort! Ergens in het midden afgesproken en de deal bij de Mac Donalds afgerond. Communicatie was lekker snel en correct. Aanrader dus. Prima zaken doen met @JR001!

2 likes

Een prachtige Seiko van @JR001 overgenomen. Je hebt verpakken en verpakken en Jelle is van de laatste categorie :smile: Goed dus.

Bedankt Jelle en tot een volgende keer! Nu kan je mooi gaan stemmen op de Quattro omdat je weer wat horlogecentjes hebt ontvangen.

1 like

Vandaag een hele mooie MM300 van Jelle (@JR001) overgenomen onder het genot van een lekker kopje koffie!

De Marinemaster is als nieuw, zoals aangegeven, helemaal top!

Graag tot een volgende keer :+1:

3 likes

Een tijdje geleden de Oris Aquis SoL gekocht. Mede dankzij een review van @JR001.

Ik had mijn Samsung S8+ te koop staan. Veel interesse en iemand kwam vandaag om 12:00 uur het toestel bekijken.

Bij pendoen van de deur blijkt meneer een Oris Aquis SoL om te hebben en blijkt het @JR001 te zijn. Wat een toeval!

Hij heeft de telefoon overgenomen en alles was al snel geregeld! Bedankt!

1 like

Een tijdje geleden de Oris Aquis SoL gekocht. Mede dankzij een review van @JR001.

Ik had mijn Samsung S8+ te koop staan. Veel interesse en iemand kwam vandaag om 12:00 uur het toestel bekijken.

Bij pendoen van de deur blijkt meneer een Oris Aquis SoL om te hebben en blijkt het @JR001 te zijn. Wat een toeval!

Hij heeft de telefoon overgenomen en alles was al snel geregeld! Bedankt!

17 likes
1 like

Haha! Dat was wel heel toevallig inderdaad!

Hopelijk zijn mijn vrouw haar social media ontwenningsverschijnselen nu snel voorbij met je S8+ zodat het weer wat gezelliger wordt in huize JR001 :grin: :yum:

We hadden eigenlijk even een duo wrist shot moeten maken!

5 likes

Ja inderdaad! Gemiste kans! Ik hoop dat je vrouw helemaal happy is!

3 likes

Dat zal wel lukken gok ik.
Thanks!

Afgelopen week een Oris band verkocht aan Jelle.
Top communicatie en vlotte betaling. Bedankt!
:+1:t2: