Jreijmers

Horloge verkocht aan Jorrit, was en heel aangename ervaring! aanrader!

1 like

Nu we er toch zijn, ik heb ooit ook eens een horloge verkocht aan Jorritsma, @jreijmers. Prima communicatie en prompte betaling. Aanrader!

1 like

Ik was op zoek naar een plakker voor een bezelinsert. Na contact met Jorrit heeft hij mij een plakker kosteloos opgestuurd, omdat hij er één over had.

Hulde aan @JReijmers en dit mooie platform.

1 like

Horloge verkocht aan Jorrit, erg fijn contact en bliksemsnelle betaling :thumbsup:

Horloge gekocht van Jorrit, alles netjes en tijdig ontvangen. Goed verpakt, compleet en prima communicatie.

1 like

Horloge overgenomen van Jorrit, nette communicatie & nette verzending!

1 like

Horloge overgenomen van Jorrit. Fijne, snel communicatie, goede verzending en correcte beschrijving van het horloge. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

1 like

Turtle overgenomen, prima deal :+1:t2::+1:t2:

1 like

SKX009J met saffier van Jorrit overgenomen.
Alles prima verlopen.

1 like

Strapcode engineer van Jorrit overgenomen. De band ontvangen voor mijn betaling binnen was :raised_hands: Super service! Bedankt voor je vertrouwen @JReijmers

1 like

Mooie Longines van jorrit overgenomen. Klok bleek een positieve verrassing te zijn.
Nette communicatie prima afgehandeld :+1:

1 like

Bandje aan Jorrit verkocht. Correct, prettig en vlot. Dikke aanrader!

1 like

Ik heb een horloge verkocht aan Jorrit, prima communicatie en snelle afwikkeling !! Ook een terugkoppeling gekregen wanneer hij het horloge ontvangen heeft, erg prettig. Dus wat mij betreft een aanrader :+1:t2:

2 likes

Mooie squale van Jorrit overgenomen. Snel afgehandeld, top klok.

1 like

Ook goede ervaring met Jorrit. Schitterende Skx.

1 like

Horloge gekocht van @JReijmers, goede communicatie, vlotte afhandeling en zeer goed ingepakt ontvangen. :+1:t2:

1 like

Een SKX gekocht van Jorrit, alles ging prettig, zowel de communicatie als de verzending. Helaas bleek er iets met de bezel. Na melding hiervan bij Jorrit is het netjes opgelost; ook toen er opmerkingen kwam van mijn kant, bleef de communicatie netjes en snel, dat is wel eens anders. Ik zou zo weer een horloge kopen van Jorrit.

2 likes

Jorrit is top. Met mijn aankoop bleek iets niet in orde met de kroon waarop hij aanbood het horloge terug te nemen.

Prettig zaken doen als alles vlekkeloos verloopt is niet zo moeilijk. De ware HF’er toont zich bij hobbels op de weg.

Thanx!

3 likes

2 bandjes gekocht van Jorrit. Prima prijs, nette communicatie en snelle levering, exact in de staat zoals vermeld.

Prima zaken doen met @JReijmers!

Horloge verkocht aan @JReijmers, snelle communicatie, vlotte transactie en naar alle tevredenheid zaken gedaan.