Jroelie

Vandaag prachtige Tudor BB Blue bezel gekocht van @Jroelie. Strak horloge, niets te veel gezegd! En een scherpe prijs!
Nu nog de band op maat maken en dan genieten!
@Jroelie is een prettige horlogeliefhebber, kan een deal met hem van harte aanbevelen! Droeg overigens een prachtge Speedmaster Broad Arrow met witte plaat, had ik nog nooit in het echt gezien. Goede smaak!
Succes met je zoektocht naar de perfecte DJ!

2 likes

Mooie seiko overgenomen van @Jroelie . Vlot communicatie en alles liep soepel.

Voor herhaling vatbaar!

1 like

Leuke deal gedaan met Jroelie!

Snelle betaling.

:ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Gisteren @Jroelie aan een GMT geholpen.

Leuke deal & was gezellig. DJ ingeruild. Goede duidelijke communicatie!

1 like

Broad Arrow overgenomen van @Jroelie. Snelle deal. Nette prijs.vlot verzonden. Mooi horloge en leuk contact.:+1:

Aanbevolen dus :sweat_smile:

1 like

Deze man hé… Geen twijfelkont, weet wat hij wil en gewoon een retesnelle knaldeal gemaakt.
Vlotte betaling, prettige communicatie en daarom: anytime again. Top! :muscle:

1 like

Oris verkocht aan Jan @Jroelie. Prettige communicatie en een eerlijke prijs. Snel betaald waarna de deal snel beklonken was.
Perfect zoals ik het graag zie. :+1:

1 like

Prachtige oris gekocht bij @Jroelie onder het genot van een kop koffie. Prima communicatie en het horloge was zoals omschreven voor een scherpe prijs. Aanrader!

1 like

Mooi Squale :shark: van @Jroelie overgenomen. Jan was me net te snel af bij @Zulu maar was zo sportief mij als eerste te benaderen bij de eerste verschijnselen van flipperkoorts. Test niet afgewacht en trekker overgehaald :gun:. Morgen op maat maken en dan shinen met die ‘blauwe bund’. :sunglasses:

Deal was vlot voor elkaar. Helaas paste een f2f-overdracht niet in de agenda’s, wellicht een volgende keer die er wat mij betreft mag komen. Aanrader.

1 like

Leuke ruildeal gedaan met Jan @Jroelie. Goede gast, vlotte communicatie en meedenkend. Zeker een dikke aanrader!

1 like

Zojuist @Jroelie, na een kop koffie en een praatje, de deur uitgezet met een mooie nieuwe aanwinst.

Goede communicatie en een aardige vent. Aanrader!

1 like

Mooie Squale verworven van @Jroelie met wat snel omdenken. Erg vlotte communicatie en zeer flexibel ingesteld. We waren er in 5min uit en het bekomen pakket was uitmuntend verzorgd.

Al met al een zeer prettige ervaring dus nodeloos te zeggen dat het een aanrader is…

Cheers.

2 likes

Hele prettige deal gemaakt met @Jroelie . Prettige en heldere communicatie. Ook erg geduldig. Uiteindelijk is het gekochte uitstekend ingepakt en verzonden, minuten nadat we overeenkomst hadden.

Staat van de band is uitstekend en precies zoals besproken. Dus al met al een hele prettige ervaring.

1 like

Mooie deal met @Jroelie. Vlotte commmunicatie en nog vlottere afhandeling.
Klokje was helemaal zoals beschreven.
Aanrader!

1 like

@Jroelie heeft een Grand Seiko overgenomen van me. De communicatie was goed, we hadden snel een eerlijke deal en de betaling was al even vlot. Altijd leuk te verkopen aan een echte liefhebber! :+1:

1 like

Leuke koop gedaan bij @Jroelie. Vlotte communicatie, faire prijs en gastvrije ontvangst.

Aanrader!

1 like

Leuke ruil gedaan met @Jroelie.

Zeker voor herhaling vatbaar

1 like

Met @Jroelie vandaag een deal gesloten, en onder het genot van een kop koffie nog even over de hobby gesproken. :+1:t3:
Vlot contact en inderdaad geen geouwehoer. Volgende keer zeker weer.

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van @Jroelie. Prettige communicatie en vlotte overdracht onder het genot van een kop koffie. :+1:

1 like

Vandaag een tudor black bay 58 overgenomen van @Jroelie
Hij was zo vriendelijk om in ‘t midden af te spreken om zodoende de reistijd te beperken. Super!!
Bedankt voor de snelle deal en prettig contact!

1 like