Jtrommel

Vanmiddag de Tutima aan @Jtrommel overgedragen in mijn “ouwe stadje” Haarlem en, hoe toevallig, op een steenworp afstand van waar ik woonde. Was een zeer gezellige ontmoeting; bedankt nog voor de gastvrije ontvangst :ok_hand:

Veel plezier ermee Jan!

1 like

Erg mee in de nopjes!
mooi klokje, goeie verhalen en ontzettend fijn dat je de moeite wilde nemen om naar me toe te komen!

1 like

oh, Jeroen wat zei je nou ook al weer op wat voor band de Tutima ook mooi kan?

Mooie Precista deal kunnen doen met Jantrom! Aanbevelingswaardig, leuke communicatie. Thanks !

1 like

Vandaag een mooie omega bij @Jtrommel opgehaald. Erg leuk even over horlogezaken kunnen bomen met Jan. Jan heeft een een fijne manier van communiceren in de PB. Omega in mooie staat en faire prijsstelling. Als bonus nog zelfs leuke vulcain meegekregen.

Dank Jan. Voor mij voor herhaling vatbaar :wink:

2 likes

Veel draag plezier Paul!

1 like

Heerlijk om met Jan in gesprek te komen en vast te stellen dat het werkelijk alle kanten op kan gaan! Gemeenschappelijke interesses natuurlijk in eerste instantie.
Maar ook andere zaken, en komen we in de categorie ‘beleving’ dan gaan we nog meer los en wordt steeds duidelijker dat Jan ook enorm kan genieten van een ander z’n plezier.
Heerlijk dus!
Zou iedereen aanraden om zaken te doen met Jan alias @Jtrommel als er iets wordt aangeboden door hem.
Jammer dat Halle zo ver van Haarlem ligt :grin:

:+1::+1::+1::+1::+1::+1:

2 likes

Band verkocht aan Jan; vlot en prettig contact en een vlotte betaling. Aanrader!

Veel plezier ermee @Jtrommel!

1 like

Alweer een tijdje terug een horloge gekocht bij @Jtrommel.

Duidelijke communicatie, behulpzaam en heel vriendelijk. Ik zou zo weer bij Jan kopen!

1 like

Vandaag een ratched sluiting aan Jan verkocht. Deal prima gesloten en goede overdracht. :+1:t3: Tot een volgende keer.

1 like

Vandaag een mooie Oris van Jan mogen overnemen. Even bij hem langs gereden en prettig de overdracht gedaan. Toen even een ommetje gemaakt naar de pin automaat omdat er een online bankieren storing plaatsvond. Bedankt Jan en tot een volgende keer !

1 like

Unimatic gekocht van Jan. Niet persoonlijk ontmoet; werd opgestuurd. Alles perfect; aanrader

1 like

Hele zwik bandjes overgenomen van Jan. Fijne communicatie en supersnel verzonden. Dankjewel Jan!

1 like

Ik heb twee canvas bandjes gekocht van @Jtrommel. Vriendelijk contact en de (overigens keurige) bandjes werden vlot geleverd. Zeker een aanrader. Dankjewel Jan en graag tot een volgende keer!

1 like

Ik heb 3 bandjes overgenomen van @Jtrommel. Wat een aardige kerel, mooie bandjes en mega snel verzonden. Helemaal top!

1 like

Projectje overgenomen van Jan. Snel een overeenkomst kunnen sluiten, prettige communicatie en vlot in huis. Wat wil je nog meer :smiley:

1 like

Bandjes verkocht aan @Jtrommel. Zoals altijd fijne communicatie en snel afgehandeld. Helemaal top!

1 like

Mooie Certina argonaut 280 gekocht van Jan, @Jtrommel, zeer blij mee. Horloge was head only maar heb er nog een leuk horlogebandje bij gekregen. Vlotte en vriendelijke communicatie en degelijk verzonden. Dank je en graag tot een volgende keer.

1 like

Polerouter overgenomen van @Jtrommel. Prettige onderhandelingen en hij heeft de boel zorgvuldig verzonden. Niet onbelangrijk bij zo’n oud uurwerk.

1 like