Jubilee!

Beste forummers,

Al een tijdje was ik op zoek naar een nieuw horloge, maar ik kon er geen vinden waar ik echt warm van werd. Tot mijn aandacht werd getrokken naar iets anders; een ander bandje…Op 2 horloges na zijn mijn horloges voorzien van stalen banden; een aantal heeft een oysterband. Toen kwam ik op het Duitse R-L-X forum een 16710 Pepsi met Jubilee tegen…WoW!!

Afgelopen vrijdag had ik er op Ebay eentje gevonden in nieuwstaat, in Canada. Paar keer op en neer gemaild en gekocht; vrijdagavond ging ie op de post en gistermiddag werd ie afgeleverd in het mooie Zuiden!
Helaas lukte het me niet om 'm op het horloge te krijgen; hij heeft holle endlinks en geen uitsparingen; het zou me met wat wrikken wel lukken, maar ik dacht, laat ik dat maar niet doen.

Hieronder een foto van de pepsi zoals ie er nu uitziet en eentje van de jubilee. Heb vandaag het horloge naar Roland gebracht en ga het morgen ophalen; dan volgen nieuwe foto’s, ben errug benieuwd!!

groetjes,
Joep

Explore Joep Brouns Explore Joep Brouns

Ben benieuwd, ben bang dat het een Seiko uitstraling word.
Aan de andere kant kan dat ook weer leuk zijn. En dan een Beads of Rice proberen :slight_smile:

Mee eens …
Ik denk dat het je niet tegen staat.

Zelf ben ik meer een liefhebber van de Oyster band, maar ben benieuwd naar het resultaat.

1 like

Wat voor band er ook aan zit, het is een schitterende klok! Ik ben wel benieuwd naar het resultaat :slight_smile:

malus65 Schreef:

Wat voor band er ook aan zit, het is een
schitterende klok! Ik ben wel benieuwd naar het
resultaat :slight_smile:

Zo is dat :wink:

Frans53 Schreef:

malus65 Schreef:

Wat voor band er ook aan zit, het is een
schitterende klok! Ik ben wel benieuwd naar het
resultaat :slight_smile:

Zo is dat :wink:

+1 (tu)

Jubileebanden zijn meer iets voor dameskappers en mannen die van Abba houden :smiley:

Kon het niet laten Joep;)

Magnum PI droeg deze met een Jubilee band en zo hoort hij ook. Een Oyster is voor een submariner. Houden zo.

Even een rectificatie. Magnum had toch een Oyster. Maar Jubilee is perfect.

Maakt niet uit Hans, beter dat het van jou komt dan van iemand met z’n volle verstand! :wink:

Foto’s volgen morgen!

gr.Joep

En hierbij de foto’s, ben er erg blij mee!

gr.Joep

Explore Joep Brouns Explore Joep Brouns Explore Joep Brouns Explore Joep Brouns Explore Joep Brouns Explore Joep Brouns Explore Joep Brouns Explore Joep Brouns

En zo was ie:

Explore Joep Brouns

Idd wel gaaf ja! (tu) Proficiat en veel draagplezier!

mooi (tu)

Mooie combi proficiat

Ik vind het een geweldige combinatie! (tu)

Coole combinatie. Ziet er goed uit.

ziet r n stuk dressier uit en misstaat em niet. maar doe mij em toch maar liever de oyster. ik heb t niet zo op n wiebelige jubilee.

Perfecte combinatie…!!