Zo heurt het
Oh, trouwens, van al jouw keuzes: Hamilton. Super cool, mooie kleur.
Ik zou een Nomos Club ook nog overwegen, nu ik er bij nadenk. Maar heeft jouw vrouw niet liever een quartz?
Mijn vrouw draagt mijn Junghans Max Bill Mega Solar op een milanese, of ze draagt haar Tank. Punt.
Iets anders raakt ze nooit meer aan, en ze haat het moeten opwinden van een horloge. Mijn Club vindt ze prachtig, maar handwinders kut.
De baas geeft een bruto salaris netto bij 25 jaar in dienst, zodat iedereen die deze mijlpaal haalt ermee kan doen wat hij of zij wil. In het verleden deze ze wel horloges geven echter niet iedereen wil dit natuurlijk. De baas doet dit dus niet.
Buiten je bruto salaris netto ontvangen krijg je € 1.000,00 budget om met je directe collega’s een hapje te gaan eten(ik mag ook mee)
Nu zit mijn vrouw op een afdeling met 3 erg leuke/gezellige collega’s, dus ik ga graag mee, en is zeker geen opoffering.
Er zijn dus bedrijven waar mensen werken waarbij het ook nog leuk is om een avond voor op te offerten. Anders had ze het geen 25 jaar volgehouden natuurlijk.
Absoluut, versta me niet verkeerd, ik heb graag met collegae zitten eten in m’n tijd. Ik heb wel altijd gesteld dat de avonden van mij zijn, zeg maar, dus ik ervaar dat als facultatief.
Bij ons op de zaak krijg je bij vijfentwintig jaar anderhalf salaris en een extra vrije dag (permanent, jaarlijks terugkerend). Die vrije dagen, iedere vijf jaar, vind ik de bom.
Goede werkgever zo te horen. Mooi. Permanente vrije dagen is helemaal top. Dat doen ze helaas niet, maar het is een erg fijne werkgever waar mijn vrouw werkt(ik heb het niet over het geld en etentje).
Jongens de man wil zijn vrouw graag een horloge geven. Ieder excuus is goed.
Nomos al bekeken? Tweedehands binnen budget.
Haha, iedere mening is welkom. Geen probleem hoor.
Nomos zeker mooi. Alleen wel nieuw. Thnx voor je reactie
Van de hierboven genoemde horloges vind ik de Oris en de Sinn echt mooi! En een blauwe wijzerplaat is mooi in combinatie met de witte Longines.
Tip: kies niet het horloge wat je zélf zou kiezen, maar bedenk wat je vrouw echt wil dragen. Al geloof ik dat je je daar wel goed van bewust bent. Ben benieuwd welke het gaat worden!
Ik zou gezien jouw merken naar Roermond gaan en daar bij de outlet gaan kijken. Bij de Swatch outlet zitten alle merken bij elkaar. Tissot, Longines, rado, Hamilton, balmain.
Dan kan je waarschijnlijk een duurdere model voor onder je budget aanschaffen. Altijd leuk.
Qua model adviseer ik je niet zo snel, maar je een ronde vrouwen maat zal je makkelijk vinden. Kies wat je leuk vindt zonder blind te staren op een model/ type.
Ik vind Longines wel een mooie merk.
Ze wilde ff “lekker” de stad in. Nu we er toch zijn ff kijken bij de juwelier . Weg verrassing.
Verschillende horloges gepast en uitgekomen bij een Frederique Constant. Ze wilde deze heel graag en dus de deal maar gesloten.
Ook nog diverse Longines, Seiko en Ebel modellen gepast. Maar dat was het niet.
Wilt u ook nog iets passen?
Mooi horloge maar te groot voor mij.
Jammer van de verrassing maar een leuke middag gehad en ze is er erg blij mee. Daar gaat het om. Dan verras ik haar maar eind 2023 ivm 12,5 jaar huwelijk.
Is maar goed ook, jij zat in een hele andere hoek.
Ze heeft wel smaak, is een fraai horloge.