Mijn vrouw werkt in mei 25 jaar voor dezelfde werkgever. Als aandenken/prestatie van het bereiken van deze mijlpaal wil ik haar een nieuw horloge geven.
Op dit moment heeft ze een horloge: Longines DolceVita.
Ik weet dat ze deze voorkeuren heeft voor een nieuw horloge(mocht er ooit een tweede horloge komen)
-Ronde kast
-tussen de 35mm en 39mm
-prijs tot max 1.000 euro.
Wat ze niet wil, is goud of rosekleur, en veel steentjes op een wijzerplaat.
Ik heb al zitten struinen op het web en ben dit tegen gekomen. Het lijkt redelijk veel op elkaar, dus ik denk qua design dat ik er wel voor een groot gedeelte uit ben. Maar wie weet weten jullie andere horloges die ik over het hoofd zie. Ik heb nog ff de tijd maar wil het wel op tijd geregeld hebben.
Ik heb die lichtblauwe Seiko Presage thuis op lederen band. Prachtige dial die afhankelijk van het licht een lichtblauwe, zilveren of hele lichte paarse tint aanneemt.
Die eerste Tissot is ook prachtig! Vooral de gangreserve van 80 uur is ideaal als je wat wil wisselen van horloge.
Dat klopt. Alleen geeft de baas een bruto salaris netto en €1.000,00 budget voor een etentje met directe collega’s. Ik sla het bellen toch over, bedankt voor de tip
In het verleden hebben ze dit wel gedaan, echter niet iedereen wil een horloge.
Ik zou haar eerder voor een groter budget iets specialers geven voor het 12,5 jarig huwelijk dan een middle of the road horloge voor 25 jaar bij de zaak.
@HanDavinci heeft namelijk gelijk, dat is meer iets voor de baas, die 25 jaar bij dezelfde toko. Nu vind ik een uitje met collegae geen beloning voor trouwe dienst, overigens. Die zou ik dan weer over slaan.
Ergens 25 jaar werken, en dan je avond op moeten offeren… Pfffff.