Jubileum voor VDB

VDB bestaat 5 jaar. Hiervoor wordt een limited edition uitgebracht van 30 stuks (er zijn nog een paar stuks te verkrijgen. Let wel de aankondiging is vandaag gedaan!)

Leuke is dat ze t design niet publiceren. Alleen de maten en een aantal andere zaken worden bekend gemaakt. De rest zie je wel als ze uitgeleverd worden :wink:

Ik vind t wel een leuk idee en heb m daarom besteld. Uurwerk is ook wel cool! Duurt wel lang tot t december is…

Filmrol-180 by -Tom*K-
http://flic.kr/p/fpi3ne]
[url=http://flic.kr/p/fpi3ne[/url]

Ongetwijfeld dat 't weer een gave klatser gaat worden, maar zo blind kopen… niet zo mijn ding. Hoewel ie vast voor een goeie prijs doorgeflipperd kan worden.

Van harte Tom! Ik ben erg benieuwd!

vintage vintage daily beater, blijf het een rare naam vinden!

Van een plaatje kopen vind ik al eng … maar idee is wel grappig.
Ik ben tegenwoordig meer van de Duitse 42mm horloges :wink:

Spannend! Leuk dat je meedoet. Ik zou het zelf voor dat bedrag niet aandurven…

p.s. wij moeten ook allemaal tot december wachten voordat we de foto’s zien. Is ook zwaar (:P)

lol, als je dat al een lange levertijd vindt is het maar goed dat je geen Arctic Ocean besteld hebt.

Ik ben benieuwd hoe hij er uit gaat zien, gelimiteerd is altijd leuk en bij vdb wat unieker dan een gelimiteerd hommage wat daarna door iedereen gehommeerd kan worden.

Blind 1000 euro uitgeven? wie weet is ie spuug lelijk, zou het nooit doen in geen 1000 jaar, nu duimen dat het wat is!

floris Schreef:

Blind 1000 euro uitgeven? wie weet is ie spuug
lelijk, zou het nooit doen in geen 1000 jaar, nu
duimen dat het wat is!

Met zo’n Vintage VDB kan het nooit helemaal fout gaan. Zal er ongetwijfeld mooi uit zien (tu)

Voor de een is 1000 euro als voor een ander 100. Ieder heeft zijn eigen afwegingen. De modellen van VDB kennende en ook het feit dat het er maar 30 worden is gewoon een goede investering en bovendien leuk voor je hobby.

Farone Schreef:

vintage vintage daily beater, blijf het een rare
naam vinden!

staat die 2e V echt voor een 2e vintage? dat zal toch niet? heb t eerder es gevraagd maar geen antwoord hierop.

ik zou t liever vintage versatile daily beater ofzo noemen. maar vintage vintage… :o

mooieklokjes Schreef:

floris Schreef:


Blind 1000 euro uitgeven? wie weet is ie spuug
lelijk, zou het nooit doen in geen 1000 jaar,
nu
duimen dat het wat is!

Met zo’n Vintage VDB kan het nooit helemaal fout
gaan. Zal er ongetwijfeld mooi uit zien (tu)

en als t niet je smaak is, staan er vast enkelen te popelen om em van je over te nemen. staat dan misschien wel jouw naam in de band.

X>X>X

marnix.moed Schreef:

mooieklokjes Schreef:


floris Schreef:



Blind 1000 euro uitgeven? wie weet is ie
spuug

lelijk, zou het nooit doen in geen 1000 jaar,
nu
duimen dat het wat is!

Met zo’n Vintage VDB kan het nooit helemaal
fout
gaan. Zal er ongetwijfeld mooi uit zien (tu)

en als t niet je smaak is, staan er vast enkelen
te popelen om em van je over te nemen. staat dan
misschien wel jouw naam in de band.

Ja ik weet het niet hoor, lees 30 stuks een belegging? het merk bestaat pas 5 jaar, als wij allang dood en begraven zijn en het merk bestaat nog dan zou het horloge wel wat waard kunnen zijn, maar wie zegt dat het merk over 10 jaar nog overeind staat?

Ja ik blijf het een gok vinden, en eerlijk VDB maakt leuk spul, maar het is het voor mij steeds net niet, ben wel benieuwd naar het 2014 model, want ik wil in dat jaar speciaal een horloge kopen, hoop dat dat hem dan wel is, maar ja dat heeft hier niks mee te maken lol :wink:

floris Schreef:

Ja ik weet het niet hoor, lees 30 stuks een
belegging? het merk bestaat pas 5 jaar, als wij
allang dood en begraven zijn en het merk bestaat
nog dan zou het horloge wel wat waard kunnen zijn,
maar wie zegt dat het merk over 10 jaar nog
overeind staat?

Ja ik blijf het een gok vinden, en eerlijk VDB
maakt leuk spul, maar het is het voor mij steeds
net niet, ben wel benieuwd naar het 2014 model,
want ik wil in dat jaar speciaal een horloge
kopen, hoop dat dat hem dan wel is, maar ja dat
heeft hier niks mee te maken lol :wink:

nou ja… zeg dat niet te gauw. wie weet is dit jubileum model t em helemaal voor je. kun je alvast sparen voor 2014 :wink:

Gaaf man, erg gedurfd om hem zo te kopen maar ook zeker een heel spannend project maakt het toch iets specialer als je hem binnen krijgt en voor het eerste de doos open doet!

Zo, Tom heeft een blind date voor € 995. Gewaagd hoor.
Ik zou dat niet aandurven, niet eens bij de merken die me ‘lief’ zijn…

Ben ook wel benieuwd naar de pics.

En betaald dus geen weg meer terug…

Het is inderdaad een gok. Aan de andere kant vind ik behoudens de 2011 geen enkele VDB lelijk. Hoogtens te duur of te groot. Dat zijn nu de enige dingen waarvan ik weet dat t goed zit.

Overigens begreep ik dat er al een wachtlijst is.

Prima keus Tom!
Indien hij niet bevalt ben je hem zo weer kwijt.
En de strap met je naam erin kan je gebruiken voor de 2012 :smiley:

Ach de prijs is beter dan de nieuwe Extreme die ze maken voor 15.500 euro !!!
Belachelijke prijs vind ik :slight_smile: :slight_smile: