Jubileum

Want

:innocent:

2 likes

Mooie prestatie en mooie presentatie! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Hulde!

Een prima horloge-reis zo te zien!

1 like

Mooi jubileum met passende horloges :partying_face:
Ook fijne dagen gewenst :christmas_tree:

1 like

Zo. Dat is al eventjes… Leuk om ook (een deel van) het horlogeverhaal te zien. Gefeliciteerd.

1 like

Dat is wel een felicitatie waard!! Bij deze :champagne:

Op naar de volgende 10 :dizzy:

1 like

Gefeliciteerd! :partying_face: En heel wat mooi horlogespul! :+1:

1 like

Dank aan allen voor de felicitaties en positieve reacties! :pray::+1:

1 like

Hele mooie horloges heb jij ervaren,welke heeft jou volmondig gelukkig gemaakt?
En zijn de tudor’s,omega’s,breitlings’s e.a.hun hoge prijzen waard tov seiko’s e.d. bv.?
Als 10 jarige ervaringsdeskundige,heb je spijt gehad van minder prijzige of juist hoog prijzige aankopen?

Prettige kerstdagen gewenst.

1 like

Stuk voor stuk mooie horloges die de afgelopen jaren voorbij zijn gekomen :ok_hand:t2:
Gefeliciteerd met je jubileum.

1 like

Waarschijnlijk geen enkele aangezien ze stuk voor stuk vertrokken zijn. :joy: Momenteel ben ik erg in mijn nopjes met de Speedmaster.
In mijn ogen bestaat het perfecte horloge overigens niet, er valt altijd wel iets te vinden. Te klein, te groot, te dik, te dun, indices te groot of te klein, datumvenster niet op de juiste plek en ga zo maar door.

Tja of ze het waard zijn is persoonsgebonden natuurlijk. Persoonlijk snap ik het verschil in prijs wel. Je krijgt COSC gecertificeerde uurwerken, in het geval van Omega zelfs Metas gecertficeerd en een coaxiaal uurwerk. Dus dat ze meer kosten is wel te rechtvaardigen alleen is het verschil in mijn ogen buiten proporties. Maar goed ik moet het hebben van een modaal inkomen dus dat verklaart mijn insteek denk ik wel. :sweat_smile:

Spijt niet echt nee. Je doet wel eens een aankoop die minder goed bevalt dan je gedacht had. Bij doorverkoop zit daar helaas meestal een verliespost aan vast maar dat kan gebeuren. Uiteindelijk hoort het bij de ervaringen die je opdoet in je reis door de wondere wereld der horlogerie.

1 like

Ja wat zijn dan wel blijvers?
Ik zie R en O ook regelmatig van eigenaar wisselen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gewoon Arti :joy:

Verwacht er niet veel van, ben best content zo.
Andere prioriteiten ook.

1 like

Blijvers in mijn ogen

Horloges:

• waar je spontaan een glimlach van krijgt
  • die lang om de pols kunnen blijven zonder dat de kriebel krijgt om eens iets anders aan te doen
  • waar je naar verlangt om nog eens om te zwieren

Een Tudor kan dat wel zijn. Maar Tudor wordt waarschijnlijk dikwijls voor de verkeerde redenen gekocht, met als gevolg dat 75% van de ruilvoorstellen een Tudor lijkt te bevatten :sweat_smile:

1 like

Gefeliciteerd met het 10-jarig HF jubileum!

image

1 like

Dankjewel voor je reactie,het is zo grosso modo ook mijn ervaring tot nog toe,kom hier net maar meedoen hoor, maar het is wel zo’n 5 jaar geleden begonnen de horloge infectie.

1 like