Juist aangekomen: SKX007 op Nato!

Ik ben d’r blij mee !

De eendelige Nato, waar ik niet zo’n reuze fan van was, valt me qua draagcomfort reuze mee t.o.v. een tweedelige Nato. Ik laat hem er voorlopig op.

De kwaliteitsuitstraling van het horloge is goed, maar naar mijn mening wel een tandje minder dan een Monster: Die komt toch wat robuuester en duurder over.

Fotootje:

Paul.

Nice combo :)!

Met dit warme weer mag er zeker een duiker met NATO zijn !:slight_smile:

Proficiat!

Mooie kleurstellingen zo, procficiat!

veel draag plezier en groeten van zijn tweelingbroer.

Martin

Mijn beste,

Proficiat met deze kordate Seiko!!
Een prachtig en solide horloge met aan de opperhuid een unieke uitstraling
en onderhuids een stuwende kracht welke dit horloge tot grote diepten zal brengen.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ik kan helaas en wil ook niet over mijn voorganger heen qua felicitatie, maar in ieder geval: :~ proficiat. En die nato staat 'm prima!!!

Dank, dank, dank !

Je kunt duidelijk zien dat Martin een ander exemplaar heeft: een hele andere datum :slight_smile:

Ja, de Nato zit lekker en staat naar mijn mening erg goed. Het is met dit bandje zekers een horloge dat geschikt is voor sportieve activiteiten en outdoor werk. Zo’n stalen band vind ik bij lange wandelingen of bij heel warm weer gewoon niet meer lekker zitten. Het wordt me dan ook te zwaar.

Een nadeeltje van de Nato vind ik wel dat deze nogal diep tussen de lugs liggen. Daardoor staat de kast wat ruim boven het bandje. Maarja, voor- en nadelen zullen er altijd zijn, toch ?

Vinden jullie ook niet dat er standaard eigenlijk een andere secondewijzer op zou moeten zitten ? Tenminste iets met een rode tip, of nog leuker, zo’n retro-wijzer als op sommige voorgangers zat. Maar misschien moet ik gewoon maar eens leren tevreden te zijn met zoals het geleverd wordt :slight_smile:

Paul.

Rood tipje had ik wel ff voor je kunnen doen hoor :wink:
Daar ben ik nu net het juiste adres voor.

Weet ik,

maar ik dacht, laat ik het nou effe een keer simpel houden en niet overal over zeuren :wink:
Misschien kom ik er later nog op terug.

Dank voor de vlotte afhandeling weer !

Paul.

Blijven tijdloos mooie horloges, veel draagplezier (tu)

Mvrgr, Andre

Mooie combinatie hoor, maar ik sluit me aan bij Robbie, er mag een tipje rood in.

Ja, het liefst zo’‘n bolletje aan de andere kant. Mara dan moet zo’‘n andere secondewijzer zien te vinden, dus een rood uiteinde is een leuke tweede keuze voor mij: past mooi bij het rode opschrift ""diver’'s 200 meter"" (en natuurlijk bij het rode streepje in mijn Nato, hi hi hi !)

Paul.

Die meatball seconde zit op de skxa35, 53 en 55. Is gewoon te bestellen, ik heb er een bakje vol van liggen.

Wanneer ik de geest krijg, komt ie een keer terug naar jou Rob :slight_smile:

Paul.

Wat is een eendelige Nato?

Staat hem goed.