JULIEN skindiver junior

Het verplichte (!) rijtje:
Vijf duikers in de collectie is teveel dus ga beginnen met afscheid nemen.
Een heel bijzondere is deze JULIEN “underwater” junior handwinder met een kroonprotectie die onderdeel is van het design.
De bi-directional bezel draait soepel.
Heeft ook een datum snelverstelling met leuke cyclops. Komt op een tropical strap geschikt voor een kleine pols, jongen of meisje.

Merk en model: Julien
Diameter: 33 X 36 mm.
Leeftijd: 70 tiger jaren.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Nov. 2023
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: geen
Verzendkosten of afgehaald: beide
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat
Soort uurwerk en kaliber: geen idee
Prijs: € 100-- bij afhalen in café 1890 A’dam.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

4 likes

Wat een leukert deze handmatige veerwinder met datum snelverstelling.

1 like

JULIEN skindiver “underwater” swiss-made, antimagnetic, stainles steel back-case, quick date setting, tropical bracelet, super-crown-protection € 100— bij afhalen in Cafe1890 in A’dam.

2 likes

de koffie staat klaar :smiley:

5 likes

Nog 'n keer omhoog en naar de top
(van mijn16m2) :grin:

3 likes

Omhoog :arrow_up::arrow_up::arrow_up: en op verzoek dan maar de gehele boot :joy::joy:

5 likes

Up :arrow_up::arrow_up::arrow_up: met een pricedrop naar € 90-- exclusief de verzendkosten.

Wat een leukertje :grin: en dat voor maar 9 tientjes
plus de ferryboat naar…

Negen tientjes bij afhalen op de WaterSportVereniging inclusief een zeilmiddagje op de Nieuwe Meer. Let wel alléén op zondag gratis parkeren.

1 like

UP :arrow_up::arrow_up: voor deze mini-duiker :diving_mask:
Doe een leuk bod we komen er vast wel uit :smiley:

Nog steeds beschikbaar dus een goed bod is welkom :+1:

1 like

Omhoog

Een sportieve diver voor uw kleinzoon/dochter :laughing:

Omhoog.

Wie biedt ??