JulienL

Een leuke deal gedaan met @JulienL

Op gepaste afstand maar toch even gezellig gekletst. Leuk kennis te maken

Betrouwbare en nette verkoper!

Topdeal gemaakt met @JulienL, aangenaam contact, vlotte verkoop! Aanrader.

1 like

Goede ervaring gehad met Julien! Snelle en soepele transactie. Met een kopje koffie nog wat over horloges gekletst. Julien kwam van ver weg dus dat zegt wel wat over zijn toewijding aan het forum. Deal met vertrouwen.

2 likes

Vandaag leuke deal gemaakt met Julien.
Was weer een leuke HF ontmoeting.
Gezellig bakkie gedronken op het terras.
Graag nog eens! @JulienL
:+1: aanrader!

Leuke ruil gemaakt met @JulienL. Betrouwbaar en komt afspraken na, bedankt en wellicht tot een volgende keer!

1 like

Leuke deal gemaakt met Julien,

Product als omschreven :+1:

Zeker aanrader!

Ik was op zoek naar een zwarte Breitling Superocean 42. Via JulienL een nieuwe gescoord.
Het was erg prettig zaken doen !

1 like

Mooie deal gemaakt met @JulienL, snelle verzending en nette prijs. Helemaal tevreden👍🏼

1 like

Super ervaring met @JulienL. Kopen op afstand, verzending etc, altijd beetje eng. Maar Julien maakte het comfortabel en zeer prettig. Aanrader :muscle:t2:

1 like

Fijne deal met @JulienL … volgende keer maken we meer tijd vrij voor een gesprek en een kop koffie!

Dank en groet

Een oproep gedaan dat ik zocht naar een Lady Datejust, @JulienL schoot in mijn DM met een duidelijk voorstel en foto’s. Verzending was zo verzekerd geregeld en ontving een prachtig exemplaar.

Foto’s zoals omschreven, duidelijke communicatie en een man van zijn woord. Aanrader!