Julius-Peculius

Ik ben dus de eerste die een referentie mag geven over Julius. Wel: prima vent! Hij reageerde razendsnel op mijn advertentie, we waren er zakelijk na twee berichtjes uit en de betaling was een paar uur later al ontvangen. Dat is prettig zaken doen op die manier. Hij er een mooi horloge bij, en ik een fijne ervaring. Aanrader!

Horlogebox overgenomen van mij, snelle en vriendelijke communicatie en enorm snelle betaling!
Veel plezier met de box en tot een volgende keer! :slight_smile:

@Julius-Peculius eeft een horloge van me overgenomen, prettige en correcte communicatie, prompte betaling, alles perfect.

@Julius-Peculius heeft een band van mij overgenomen. Snelle communicatie en heel vriendelijk. Bedankt! :blush:

Bandjes verkocht aan @Julius-Peculius snel betaald, prettige transactie. Aanrader! :+1:t3:

Een horlogebandje aan @Julius-Peculius verkocht. Vlotte communicatie, prompte betaling, berichtje bij ontvangst, wat kan je nog meer wensen? Aanrader dus!

Een TSAR aan @Julius-Peculius verkocht. Fijn contact gehad voorafgaand aan de deal. Snelle betaling, goeie heldere communicatie en een fijne samenwerking zo.
Topper.

Gr. Elmar

Gisteren na zeer uitgebreide communicatie de deal rondgemaakt, in de auto gestapt en kennisgemaakt met Julius en Martine, wat zijn jullie fijne mensen. Onder het genot van een kopje thee lekker gebabbeld over hoe kan het ook anders horloges. Julius je bent een topper en mijn oprechte excuses voor het langer maken van je bucketlist. Ik hoop in de toekomst nog vaker met je te kunnen praten over onze mooie hobby! Groetjes aan Martine!

1 like

Enige tijd terug helaas via Martine moeten vernemen dat Julius het tijdelijke voor het eeuwige heeft geruild. Rust zacht grote vriend. :cry: