Jullie allemaal , met dat kletsen over die Seiko-ziekte

Deze ““posting”” is met een knipoog naar Jur , waar ik net mijn tweede Seiko van betrokken heb en met een dankjewel naar Robbie ,waar mijn eerste Seiko vandaan is gekomen !
Ik heb ( uiteraard zou ik bijna zeggen ) regelmatig bij Monsterwatches zitten snuffelen .
Toen de discussie opgestart werd over de SUMO heb ik die vanaf het begin met aandacht gevolgd .
Ik kende de klok niet ,toen de eerste plaatjes verschenen ben ik blijven kijken maar de aandacht was niet meer zo groot .
( Ook vond ik , na het eerste enthousiasme van vele mede-Forummers , het typisch om na verloop van tijd de deelnemerslijst te zien in korten…)
Wel was ik klaarblijkkelijk al een beetje besmet , ik had het beruchte Seiko-Virus al onder de leden , ik had nog geen antibiotica genomen , en ja hoor ,daar raakte ik verliefd op een prachtige ““Mapmeter””.
Dit zijn twee foto’s door een bereidwillig iemand met een telefoontoestel gemaakt , wanneer ik iets meer in de vrije tijd zit volgen er ( hoop ik ) wat duidelijkere plaatjes .
En nu , mij nog verder in mijn koortsen laten zakken ,de tweede Seiko komt er ook aan…
Daarover later meer .
Groeten , allen ,
Peter Peters


Haha… een massagesalon helpt je ook niet van het Seiko virus af hoor:)
Leuke 'aktie’foto’s;)

De map meter is een mooie Seiko. Ik vermoed dat het daar niet bij zal blijven, want er zijn nog zulke mooie te koop.
In ieder geval gefeliciteerd met deze aanwinst.