Jullie Baselworld favorieten?

Het leek me aardig om hier een draadje over te maken, gezien Baselworld vanaf nu aan de gang is. Al het nieuws is straks vast wel te vinden in onze merkspecifieke draadjes, maar het leek me leuk om hier de aankondigingen te plaatsen die onze aandacht trokken (dus niet per se een verzameling van alle nieuwe modellen, maar juist wat jij leuk vindt en waarom).

Ik trap af: de Oris Big Crown Pointer date in 36mm en brons (!!). Eindelijk eens een meer dressy bronzen horloge en daarbij een prachtig subtiel formaat. Het zal vast gepositioneerd worden als een dameshorloge maar ze kunnen me wat. Die coin bezel gaat prachtig patineren vanwege de ‘hoekjes’. Props voor Oris wat mij betreft!

31 likes

Ja inderdaad zeer mooi deze nieuwe Big Crown :ok_hand:

1 like

In shock van casio… glimmende hybride modellen… :thinking:

2 likes

En van die prijzen raak je helemaal in shock!

1 like

No contest

21 likes

Soort NL LE?

5 likes

Patek Philippe Max Verstappen Limited Edition

3 likes

Klopt, dit wordt de HFLE 2018 :joy:

Meer foto’s!

https://www.fratellowatches.com/2018-omega-seamaster-diver-300m/

Yes, daar is ‘ie dan, de Seamaster. Robert-Jan presenteerde ‘m vijf minuten geleden op z’n website, en die klapt er gelijk uit :sweat_smile:

De link naar de ‘dink doet het wel:

Langere golven op een keramische plaat, kleurgematchte datum op 6, nieuwe He valve, iets groter (met 42mm) waarschijnlijk i.v.m. het master chronometer uurwerk (8800). Ik vind ‘m mooi!

15 likes

49 likes

Mega!

Puur omdat de tijd zo goed af te lezen is :slight_smile:

5 likes

omg deze is geil.
Richtprijs?

1 like

Een zombie_achtig horloge😱

9 likes

190.000 dollar :slight_smile:

OMG! :grinning:

30 likes

CHF 3,400 (strap), CHF 3,700 (bracelet)

Vind die Tudor pepsi wel heel tof, morge maar es bekijke …(als we er bij kunnen komen…)

1 like