Jullie Baselworld favorieten?

Nou, het enige wat ik kan bedenken is dat het mijn OCD kietelt met dat driehoekje nét een halve minuut uit het midden.

Mooi. Ik durf het na alle kritiek bijna niet meer te zeggen maar ik ben best gecharmeerd van de nieuwe richting van Breitling. Zo lang ze ook maar een ‘klassieke’ navitimer in het assortiment houden, vind ik dit soort horloges aangename toevoegingen aan de collectie.

2 likes

Favoriet…neuh…
Speciaal en bijzonder om om de pols te hebben…dat zeker wel:

3 likes

De richting is goed, maar dit ontwerp is vreemd. Waar is die bezel goed voor? Op zich een mooi horloge qua wijzerplaat en rust, maar tja…

Overigens zie ik niets in deze thread waar ik opgewonden van raak. Helemaal niets. Die laatste Oris en Tudor die @Zeemeester postte waren heel OK. Gewoon leuke horloges met een redelijk formaat.

De hebberigheid is echter ver te zoeken.

1 like

Dat vind ik dus ook. Vond breitling niet om aan te zien maar dit (en de chronograaf versie hiervan) dus zeker wel.

Misschien willen ze dus wel nieuw koperspubliek aanboren :grinning:.

En om in de autoverkopers wereld te blijven: die vleugels… ach, mercedes zet ook geen ster meer op de motorkap he, maar tblijft een mercedes.

1 like

Ik vind de horloge band wel erg breed bij de aanzet. Of lijkt dat maar zo?

Nee, dat vond ik ook. Precieze breedte weet ik niet, maar zeker geen 19 of 20mm.

1 like

Mijn vriendin is vannacht teruggekomen van Basel en heeft wat lectuur meegebracht…

Je zou gaan voor de boekjes alleen al :crazy_face:

11 likes

Je vriendin gaat naar Baselworld maar jij niet? Waar gaat het fout :wink: ?

4 likes

Er moet iemand op de kleine passen he :grin: ze was daar een heel weekend, ze werkt bij een juwelier, dus het was een werkreisje…

4 likes

Grappig, dat is precies het verhaal dat ik me voorstelde bij je bericht :blush:

2 likes

image

image

4 likes

Scheelt niet veel…toch? :wink:

5 likes

Een hele slechte en dure poging om een Marine/Deck watch te maken.

1 like

Dit vind ik de mooiste Omega van Basel 2018

12 likes

Mijn favo is de Blancpain fifty fathoms bathyschape jour date '70

6 likes

aparte plek voor de dag en datumaanduiding? Hoe groot is deze?

ja klopt, over de binnenrand van de bezel lijkt wel, hij is 43mm

De Breitling colt & Rolex gmt coke vind ik wel toppers van deze Baselworld.

1 like

6 likes