Jullie Baselworld favorieten?

Elke Baselworld één horloge toevoegen aan m’n wishlist vind ik op zich wel voldoende hoor…

1 like

Deze vind ik toch echt wel fraai:

Certina DS PH200M:

Plaat is van hodinkee.

Prijs zou hier dan iets van €595 zijn?
Mooie specs en prima prijs.

Edit - German retail prijs €695.
Credits to:
https://www.fratellowatches.com/certina-ds-ph200m/

6 likes

haha goeie:smirk:

3 likes

Oale plugger :joy:

Jij hebt niet alleen een hele berg horloges thuis maar ook nog van die echte bakjes :joy:

foto’s zijn genomen op Baselworld :rofl: was het maar van mij

:joy::joy::joy::joy:

Mooi horloge, lollige fotocombi!

12 likes

Deze is inderdaad erg netjes, helaas is de dealerprijs voor zover ik weet ergens rond de 2400 euro. Tegen de tijd dat ie op de markt komt daat dat (als het lukt) flink zeer doen aan de bankrekening.

1 like

CV ketel look

Ik ben echt een liefhebber van vintage rolex, maar deze heb ik wel zin in!
Niet overdreven, sportief en toch ook sjiek, duidelijk.
Heeft iemand hier een idee wat deze gaat kosten?

De exacte prijs weet ik niet maar ik vermoed dat het ergens rond de 30K zal zijn en ik ben bang dat ik er nog verdraaid dichtbij zit. :grin:

1 like

Ondanks dat ik geen Rolex-man ben, heb ik hier toch wel even wat langer bij staan kijken.

Mooier dan deze vind ik:

Slechte foto, dat ook

8 likes

Jammergenoeg wel ja. Maar de prijs van de vintage modellen in goede staat is ook enorm omhoog gegaan. Die draaien nu soms ook rond de 2000 euro. Afwachten. Normaal komen ze uit rond augustus.

Hij is ongeveer 40k.

Hou er tijdens het online bestellen ook even rekening mee dat hij veel groter en dikker is dan een klassiek Aquanautje.

1 like

deze?

https://www.aliexpress.com/item/ZEALOT-S1-Portable-Bluetooth-Speaker-Outdoor-Bicycle-Subwoofer-Bass-Speakers-Home-Theater-Party-Speaker-Sound-3D/32797422230.html

Zonder meer de nieuwe GMT master op Jubilee! Wat een mooi horloge.

1 like

Vind zelf deze wel wat hebben, de Red Star Doubletime Globetrotter. Ik begreep dat die 40mm is, mooie maat. Een beetje een gek horloge, maar daarom juist ook wel weer grappig🙃

3 likes

Ik heb deze hier nog niet voorbij zien komen.

7 likes

Jawel, postje 345 :nerd_face:

Ze waren op Sinn headquarters terecht bang een zwartewijzerplatenmerk te worden maar ik vind dit nog niet meteen zo pakkend.

1 like