Jullie Baselworld favorieten?

Wow, 39mm is een mooie maat. Ben benieuwd naar de dikte, nog niet te vinden. Helaas voorlopig alleen in deze kleurstelling:

14 likes

Toevallig mijn favoriete kleurstelling. Misschien wel gaver dam de GMT nog, deze. Voor mij zitten er al zeker 4 winnaars tussen dit jaar - dat is wel eens anders geweest.

2 likes

:joy: Dank je Jeroen! :pray:t3:

2 likes

2 likes

Ja, geef @jur maar de schuld :wink:

4 likes

Jaa echt prachtig!

Weet ik nog niet, ben ook benieuwt naar de maat

Word behoorlijk hebberig van dit draadje!! Was ik maar nooit begonnen met het volgen hiervan🤦🏽‍♂️

2 likes

Deze heb ik nog niet voorbij zien komen in het draadje. Excusses voor de beroerde foto

3 likes

OP 39 met zwarte plaat😍

15 likes

Yo, een blauwe BB 36? Cool! Is dat nog met ETA uurwerk of zit daar dat nieuwe BB 56 uurwerk al in?

[EDIT] ik lees net dat er ook een 32mm (!) model is: https://www.tudorwatch.com/watches/new-black-bay-32/m79580-0004

[EDIT 2] Oh, en de blauwe uitvoering is er ook gewoon in 36mm en 41mm: https://www.tudorwatch.com/watches/black-bay-32-36-41

En nog steeds een ETA 2824. Niks mis mee natuurlijk.

1 like

Mooi ! Ben benieuwd wat die over 6 maanden ‘grijs’ kost bij bv onze ‘KroonBewaker’ :wink:

Welk uurwerk zit hierin ??

1 like

@Roger_R
3132

1 like

Deze is echt fantastisch :heart_eyes:

Not a big fan of the new Seamaster 300m. Vind het huidige model veel tijdlozer en cleaner. Wave dial vind ik te druk. Ik hoop dat de prijzen van het huidige model niet enorm gaan stijgen, want de Seamaster 300m Ceramic co-axial staat nog op mijn verlanglijstje.

2 likes

Een prijsverhoging van €900,- trekt de occasionmarkt mee naar boven. Dus kun je een prijsstijging van de oude modellen verwachten.

1 like

17 likes

Inmiddels bekend: 11,9mm. Da’s bijna 3mm dunner dan de huidige (in-house) heritage black bay en nog steeds 1mm dunner dan de ‘oude’ ETA versie (toegegeven: dat zijn wel 41mm horloges). Dat valt me niet tegen!

Ik vind dit serieus een erg interessant horloge. Mogelijk moet ik eens wat gaan schuiven met de verzameling.

4 likes

Nieuwe naam voor de Tudor GMT: diet pepsi
:joy:

17 likes

De vraag is of er stippen in “leuke kleuren” naast de indices staan. Dit is een zwart-wit foto.

edit: typo

2 likes