Jullie input voor de volgende duiker wordt zeer op prijs gesteld

Zoals de titel al laat weten ben ik opzoek naar de volgende duiker. Ik ben een beetje uitgekeken op 2 van de 4 duikers die op dit moment in mijn bezit heb. Deze zullen binnenkort in het blauwe gedeelte verschijnen waardoor het oriënteren op de volgende is begonnen en hier heb ik jullie hulp bij nodig.

Automaat of quartz is om het even en een budget tot 700eu.

Wat me op dit moment het meeste aantrekt zijn duikers met een prominente chaptor ring zoals bij de Breitling Superocean

De Zodiac Sea Wolf ZO9286

Of een iets speelsere variant zoals bij de Lip Nautic 3

3 likes

wat vind je hiervan (40mm)? Binnen budget…
Of wat bedoel je met prominent? Druk, breed, glimmend?

1 like

Ik heb het vooral over de witte ring op de wijzerplaat waarin de minutenverdeling is opgenomen. Deze is bij de 3 voorbeelden erg aanwezig op de wijzerplaten en dat spreekt me op dit moment zeer aan. Dus ondanks het feit dat je een erg mooie duiker voorstelt is dat niet wat ik nu zoek

1 like

Deze heeft net niet die ring maar wel enorme indexen.

Je hebt ook white dial compressors, maar die look ie net wat anders.

Of zoiets. Ook te duur denk ik. Weet niet wat ze preowned doen

Phoibos

image

Mist ook wel wat xfactor :joy:

2 likes

Die zodiak is wel cool

1 like

Het is misschien niet helemaal een duiker, maar als je de AK van @Dwight_Schrute in de plomp gooit, maakt die wel een mooie duikvlucht. Telt dat ook?

2 likes

2 likes

Drie opties, voldoet niet helemaal aan je criteria. Maar wilde ze toch graag delen met je.

3 likes

Citizen BJ7110-89F

8 likes
2 likes

Heel even dacht ik dat die Breitling 700 euro kostte… Lezen is ook een vak

Omdat je de Lip deelde durf ik je het volgende wel te opperen: ga Ubiq volgen. Speelze ontwerpen. Helaas is de versie die ik leuk vond als zomerhorloge al een tijdje uitverkocht.

Nu hebben ze o.a. dit, maar misschien dat er weer leuke releases aankomen

2 likes

5 likes

Die eerste, de Narwhal is inderdaad niet wat ik nu zoek maar wel heel gaaf zeg. Die gaat in ieder geval op het lijstje :+1:

De compressors zijn natuurlijk een leuk alternatief op de witte chaptorring maar niet wat ik nu zoek.

En die laatste mist idd de x factor :joy:

Leuk voorstel, die wordt in ieder geval in overweging genomen

Nice maar iets te druk met de cijfers in de chaptor ring

Alle drie sterke kandidaten, dankjewel Eric

1 like

Kende het merk nog niet maar dit ziet er interessant uit, zometeen eens even hun site doorspitten :+1:

1 like

Erg mooi zeg!! Ook eentje die ik zo eens nader ga bekijken

1 like