Jullie mening aub

Dat zegt eigenlijk ook al genoeg toch?

1 like

Snap wat je bedoeld. En ik geloof ook best dat de kwaliteit goed is.

Maar het feit blijft dat het merk voor mij aan vulpennen verbonden is.
En hij vroeg een mening. Er zijn meer mensen er twijfel over hebben. Bijv. m.b.t. tot de waardevastheid. Ook niet geheel onbelangrijk bij 2000 euro.

Wanneer hij die associatie niet heeft kan hij hem prima kopen.

1 like

nofamilyguy

1 like

Ik geef deze keuze een like omdat ik de uitvoering wel mooi vindt. Heel wat mooier dan je eerste plaatje. Los van het merk, dat wel he. :grinning:

2 likes

Welke dan de GMT ( UTC ) of de twin date? :wink:

Vooral de GMT!
En daarna de linkse twin date.

1 like

Ok, die vind ik ook leuk en ik heb nog geen GMT in mijn collectieā€¦ dus die zet ik even op het verlanglijstje.

1 like

Als je twijfelt dan moet je het zeker niet doen.
Er zijn veel betere alternatieven voor dat geld.

1 like

Die dus jaā€¦ kost een pak minder dan een Montblanc en veel mooier. Misschien omdat ik deze zelf ā€œincomingā€ heb ben ik bevooroordeeld, maar een Mobtblanc zegt mij niks. Als jij t wel wat vind gewoon kopen, bij twijfel niet doen, Montblanc lijkt me een lastig flipper-ding

1 like

Die Ball Marveligt II heb ik dus zelf al hĆ© voor alle duidelijkheidā€¦ :wink: Heb 3 Ballā€™s, er kan er nog wel eentje bij, maar ik krijg Montblanc niet uit men hoofd, ik wil ze een kans geven, als ik deze aan een scherpe prijs op de kop kan tikken.

Wel ik flipper eigenlijk niet echt omdat ik ze te weinig draag, een collectie van 7 a 8 stuks wil dus zeggen dat ze pas om de 2 maanden weer aan bod komenā€¦ :wink:

Al 3 Ball horloges , en je flipperd nauwelijks? Dan lijkt me de keus makkelijk, gewoon kopen wat je leuk vind. Hoe langer ik er naar kijk hoe leuker ik de Montblanc ga vinden, ik begrijp t wel. Als het in je hoofd zit is t er zomaar niet uitšŸ˜‰

1 like

Ik vind de wijzerplaat niet mooi. Dus voor mij zou het een nee zijn, maar zoals zovelen voor mij al gezegd hebben: als jij het mooi vindā€¦ wat houdt je tegen? De mening van andere? Want dan kun je net zo goed een Seiko kopen, dan zit je bij het gros goed hier geloof ikā€¦ (bij mij niet overigensā€¦).

2 likes

Wat mij stoort is inderdaad het rode pijltje, dat doet me zeker twijfelen, de wijzerplaat vind ik wel mooi hoe het Montblanc logo er mooi in relief in verwerkt zit en een grijze wijzerplaat had ik nog niet.

Maar ik begin de UTC ook meer en meer mooi te vinden, en die zit mogelijks rond een prijs van 1500 euro.

En de 4810 ( Eerste foto in topic ) die kan ik ook zo hebben voor 1500 euro blijkbaarā€¦ :wink:

En dan heb ik nog geen moeite gedaan bij de onderhandelingenā€¦ hahaha

Tja, iets zegt in mij koop eens een Montblanc en de logische stem zegt dan koop nog een Ballā€¦

Ik snap er de Ballen van!

Heb helemaal niets met dit merk maar kwam toevallig dit artikel tegen. https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-01-15/montblanc-expands-sports-watches-in-rolex-breitling-price-range?cmpId=flipboard

1 like

Dan hou ik mijne nog maar een paar jaar vast. Wordt zeker meer waard dan :wink:

1 like

Gewoon dit kopen.

Van de rest elk ander horloge.

2 likes

Als we dan toch andere horloges neerzetten, deze is dan toch wel het mooist.

Hoezo mooi uurwerkje,ā€¦

7 likes

Netjes gezegd. En daar zit heel wat in.

De reserve t.o.v. het merk begrijp ik wel, maar het is eigenlijk onverdiend. Ze maken in house kalibers, en ook knap gecompliceerd spul. Mijn smaak is het niet, maar dit maken ze ook:

2 draden met argumenten dat het een volwaardig merk is:



Ook grappig: JLC vs Montblanc vergelijking, MB wins:

Zelf vind ik dit wel iets, een dress watch, de Montblanc Ultra Slim. Beetje duur, maar gebruikt voor ā‚¬1200 een mooi dunne dress watch, dan zijn er gewoon weinig alternatieven:

Lijkt op JLC? De ontwerper is dezelfde man.

4 likes

Deze is zeker erg mooi :ok_hand:

1 like

Snap ik! Ik ben zeker geen fan van TW steel. Vind ze gewoon wat weg hebben van dezeā€¦ :stuck_out_tongue:
Zoals ik al zei, als je hem mooi vind. Lekker kopen!! Ik vind het niks, maar elk horloge is voor mij leuk om naar te kijken ook al zou ik bet zelf niet dragen, gewoon doen!

2 likes