Edit: Erg blij met deze release, de 40 was net te groot voor mijn 15,5cm polsen. Had stiekem graag nog 1 “neutrale” kleur gezien, maar misschien komt die later nog.
De kleuren niks mis mee, lekker zomers.
Maar 37mm lijkt me voor de tsuyosa al snel vrij klein.
Ik vind de 40mm heerlijk dragen zeker ook niet te groot, en heb met 16,5 niet echt brede polsen.
Beetje flets, zie het persoonlijk dan liever gewoon wat meer knallen qua roze. Heb je al eens naar de PRX in roze gekeken? Die is ook niet knallend roze, zoals de Nomos Club, maar wel meer dan de Citizen.
Dat. Ik heb neen gestemd, niet omdat roze niet zou kunnen, maar omdat dit een roze is van een plas gesmolten aarbeienijs op een trottoir. De tint gecombineerd met de wijzerplaat spreekt me niet aan.
Roze kan heel goed. Het roze van de Citizen vind ik wel iets aan de koele kant. Maar zeker, met de lente in het vooruitzicht (vandaag zou je dat niet zeggen) heel draagbaar.
Ik vind het roze op de foto’s nogal doods (meer oud-roze dan roze), dus ik wil hem eerst eens even in het echt zien. De Oris van @LeenV is me daarentegen weer te veel zalmkleurig, richting oranje.