Jullie mening gevraagd

Mijn goede horloge, welke toch een redelijke emotionele waarde heeft (ondanks dat het geen exclusief of duur horloge is), heeft nogal veel te verduren als ik op stap ga.

Nu kwam ik ergens via via dit forum uit op het merk HERC horloges. Ik weet dat een aantal van jullie alpha best hoog aanprijzen voor de prijs/kwaliteit verhouding, maar dit hoor ik nooit over HERC, terwijl het leuke horloges heeft in mijn ogen, zoals bijvoorbeeld deze:

HERC automatic watch
http://dctwatch.com/en-us/products/herc%20classic%20(316l)/herc%20automatic%20watch%20186%20series/HERC%20AUTOMATIC%20WATCH%20186BKS/

Zou het iets zijn? Want voor omgerekend zo’n €41,80 ziet het er bést prima uit.

Is HERC net zo degelijk als alpha?

Graag jullie commentaar!

groeten Boudewijn

Niet moeilijk over doen. Bestellen en dragen als je gaat stappen. Voor dat geld kun je wel een keer lol trappen! Toch? :wink:

Ik heb er ook eentje en die doet het nog prima

Groetjes

Lenno

Ik vind ze leuk. Ik heb de site bij mijn favorieten gezet.
Laat eens weten hoe het bevalt als je er eentje hebt gekocht?

De (enige) reden waarom ik nog geen Herc heb gekocht is dat ik vind dat ze te kleine uurwerken gebruiken, waardoor óf de kast voor mij te klein is, of datum/kleine seconde te ver naar het midden staan.

Ik heb weinig slechte verhalen over Herc gehoord, dus als je ze mooi vindt, gewoon proberen.

Groeten,

Martin

…en het stappen zal waarschijnlijk duurder zijn dan het horloge, dus in het ergste geval één avond thuis blijven en je hebt het horloge er al uit.

:slight_smile:

Groeten,

Stefan

Herc, ze zien er nog ontzettend mooi uit en zeker voor het geld wat ervoor wordt gevraagd is dit gewoon een leuk mooi horloge , je zal er absoluut geen buil aan vallen. Ik heb hem ook maar ij m,n favourieten gezet.:slight_smile:

ik weet dat het geen dure horloges zijn, en wil er daarom ook 1 gaan aanschaffen. Maar ik was benieuwd naar de kwaliteit.

Maar niemand heeft dus ervaring met HERC?