Jullie mening graag! (Omega Seamaster Aqua Terra)

Goedemiddag,

Vanmiddag bij Ace & Dik de Aqua Terra Co- Axial en Master Co-Axial om de pols gehad, de een met blauwe wijzerplaat in midsize (38,5mm) en de ander met een zwarte wijzerplaat in fullsize (41,5mm). Ik vind persoonlijk de blauwe wijzerplaat erg mooi. Qua diameter twijfel ik, vandaar dat ik graag jullie mening wil!

Alvast bedankt!

Groet,

Remy

38,5 mm

41,5mm (lijkt op de foto groter dan dat hij in werkelijkheid is)

2 likes

Ik vind de midsize mooier, 38.5 is perfect!

1 like

Duidelijk de midsize!

Ik ben het er mee eens, midsize staat beter.

Ik ga mee met bovenstaande. Midsize!

geen twijfel over mogelijk; midsize. Grootte is daarnaast ook wel aan mode onderhevig, en dan zit je met 38.5mm altijd goed. Vind ik dan.

De bovenste staat echt het mooist op jou pols Remy!:thumbsup:

Voor jouw pols inderdaad de midsize, deze zou mij weer beter staan

Duidelijk de bovenst. Blauw is ook erg fraai!

yep de blauwe!

Lastig te vergelijken omdat de foto van de fullsize van dichterbij gemaakt is, waardoor deze groter lijkt op de foto dan in het echt.
Desalniettemin vind ik de co-axial sowieso mooier vanwege de geborstelde band en de index rond het datumvenster. Mooie, rustige verschijning.
Succes met de keuze!

1 like

Midsize past beter op je pols. Zeker voor een dresser. Erg gaaf horloge trouwens… :thumbsup:

38,5. No doubt about it.

Wellicht ziet die midsize er op de foto iets beter uit, volgens mij gaat het ook om gevoel. Als de iets grotere klok beter aanvoelt dan zou ik daar voor gaan. :wink: Volgens mij heb je zelf al een keuze gemaakt…

Mid-size.

Let wel op dat het hier het oude model betreft, dus een Co-axial en geen Master-co-axial,
Dat, en de diameter, zou een behoorlijke uitwerking in de prijs moeten hebben.

Zeg 2900 v.s. 3900 ofzo.

Heeft iemand trouwens wel eens gezocht naar een mid-size op de site van Omega… wat een drama.

Ook mijn duit in het zakje.

De midsize. Al groot zat. Horloge is aanwezig genoeg in de 38,5 maat.

Succes,

Elf.

Graag had ik een afwijkende mening gehad maar helaas.
Midsize zonder twijfel.
Succes met je keuze.

Op dit soort foto’s lijken horloges altijd groter dan ze in werkelijkheid zijn vind ik. Moeilijk te zeggen.

Ik vind wel de ‘oude’ versie aanmerkelijk mooier, met name vanwege de band. Blauw is ook erg gaaf en sprekend.

groet,
Tom

Dag Tom,

Horloge lijkt inderdaad groter dan dat “ie” in werkelijkheid is. Maar vind de Co-Axial ook mooier qua uitstraling. Blijf alleen erg twijfelen of 38,5 mm niet te klein is. Lastige keuze…

Groet,

Remy

mid-size, die ander is als een big ben aan een kinderpolsje: mag dan wel vette mode zijn, maar daar ben je na een week, nee drie dagen wel klaar mee, dan ga je wisselen en na een half jaar flipperen.
Is dan weer mijn mening.