Jullie mening graag! (Omega Seamaster Aqua Terra)

Mijn pols(je):joy: heeft een omtrek ca. 17 cm.

Ja, da’s een goede weergave. En dan is het een kwestie van smaak hè… Naar mijn smaak is de wijzerplaat wat te groot voor je pols (maar da’s persoonlijk natuurlijk).

Ik ook hoor, en SA_ zo te lezen ook. :blush:

1 like

38,5 mm lijkt erg klein maar hij zit perfect om je pols. Ook het blauw spreekt me meer aan dus ik zou voor de blauwe gaan.
Succes met je keus :+1:

De kleinere versie is mijn inziens meer in balans! Zelfde als de fullsize SMP 300.

2 likes

De 38,5 is precies goed…

2 likes

Monaco is geen lid van de EU…doch:

“Monaco is de facto lid van de Schengenzone,”

Geen extra btw dus.

41,5 om mijn platte 16,75cm polsjes:

http://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/d/2/d24529198c73fc6d9a21d7e943750ed321476fbe.jpg

Ik vind het te groot.

2 likes

Klopt helemaal!

Dank je wel.
Maar waarom dan via Italië gaan voor ‘grijze import’?
Hoe doe je dat überhaupt?

Net als meeste van hierboven. Midsize

En nog een stem voor de midsize!
Mooi horloge btw.

Leverancier (AD) van Mallofthewatch is blijkbaar Italiaans, daarom afgestempeld in Italië.
Beetje off-topic om dit hier allemaal te bespreken, is al aardig wat over geschreven! :thumbsup:

1 like

Precies! En om er nog even een bekende fotografie-discussie doorheen te weven: de perspectiefvertekening komt uitsluitend door de afstand tot het subject en niet door de brandpuntsafstand van de lens, zoals velen denken.

On topic: lastig. Ik vind de verhoudingen van de full size mooier, maar zou toch voor de midsize gaan. Denk ik. Misschien.

Ik vind je de 41,5 zeker niet misstaan.
Maar die Tapestry dial!!! :heart_eyes:

Als die er ook in 41,5 is, zou ik daarvoor gaan. Mocht je ooit willen fllipperen, dan is dit gemakkelijker.

Die heeft dat ook hoor:

Schitterend!
Ik ben zelf voorstander voor de 41,5 als het mijzelf zou betreffen. Enige aanwezigheid van zo’n mooie klok om de pols mag best!

3 likes