Jullie mening over het merk Nautica?

nu worden horloges van dit merk meestal aangeboden op websites met voornamlijk goedkopere horloges en in de winkel meestal idem.

nu vroeg ik me af een horloge van dit merk weggegooid geld is of niet?

de prijs maakt natuurlijk niet uit en ik ben ook van mening als je iets mooi vind dat je het gewoon moet kopen ook al kost het maar een euro en ongeacht wat andere ervan vinden.

maar ik wilde toch even weten of er nog minder goede ervaringen zijn met dit merk of dat er echt mensen zijn die van mening zijn dat als er nog eens 150,- bij doet beter een echt horloge kan kopen?

bedankt voor de reacties!

Menno

ik heb net de nieuwe nautica yachting gekocht met suise uurwerk ik ben er erg tevreden over de prijs kwaliteit verhouding en zeker geen weggegooid geld veel succes met je aankoop ps de fotoos volgen snel gr hans

Ik vind Nautica qua modellen en een quartzuitvoering een van de mooiere, zeker een aanrader!

Genesis

Een quartz van 100-150 euro kan zeker.
De laatste Ascot chronograaf van Aldi Belgie kostte 22 euro en doet het prima , en ze vertrouwen het zelf ook want ze geven 3 jaar garantie.

-Erik- Schreef:

Een quartz van 100-150 euro kan zeker.
De laatste Ascot chronograaf van Aldi Belgie
kostte 22 euro en doet het prima , en ze
vertrouwen het zelf ook want ze geven 3 jaar
garantie.

Is natuurlijk waar, maar op je gsm kan je ook zien hoe laat het is.
Voor de meesten hier heeft het horloge echter ook een bepaalde gevoelswaarde en dan wordt de prijs veel minder belangrijk.
Er zijn echt wel andere en “betere” merken te bedenken dan een -sorry- b-merk als Nautica.

Het is ook niet echt mijn merk maar ik snap wel dat het bepaalde mensen aanspreekt.

In de prijsklasse waar ts het over had kunt ge nog niet spreken over gevoelswaarde .
Het is goed mogelijk dat in een model van 300 juist hetzelfde loopwerk zit als in een van 150 . Een betere horloge is voor mij een horloge met een beter loopwerk .
Dus als hij dat model van 150 mooi vindt , is er geen reden om een van 300 te kopen van hetzelfde merk , in de hoop dat dit beter zal werken .

leuke horloges in een leuke prijsklasse, volgens mij verder niet veel mis mee. Zou het zelf alleen niet zo gauw kopen.