Jullie mening?( Seiko of Galo )

Ik ben voornemens om begin van het nieuwe jaar( eerst even lekker vakantie vieren) mezelf te trakteren op een nieuw horloge.
Had voor mezelf eigenlijk al een keuze gemaakt voor de Galo super 200 in het zwart.
Heeft veel van wat ik mooi vind, goed formaat , opgelegde indices bol saffier en een vintage uitstraling.
Nu zie ik vandaag in een etalage bij een juwelier een Seiko SSB479P1 waar gelijk mijn oog op viel, in het echt mooier dan op de foto. En heeft veel van de eigenschappen die ik mooi vind.
Graag jullie mening
Seiko heeft hardlex en quartz en paar tientjes duurder.
De Galo saffier en automaat en naast de metalen bor band ook een rubber strap. Dus wellicht de betere aanbieding? Maar minder bekend merk.

Plaatjes van het net

16 likes

Die Seiko is echt fantastisch.

12 likes

Die Galo is echt fantastisch.

14 likes

Mijn persoonlijke keuze zou de Seiko zijn, maar ben dan ook best liefhebber van het merk (heb er zef 5).
Galo ken ik persoonlijk niet. Wat voor uurwerk heeft het etc? Qua looks zou ik in ieder geval de Seiko kiezen

2 likes

Mooi duo :sunglasses:

6 likes

Die Seiko is echt fantastisch.

2 likes

Top forum hier :rofl:

Ik zou doorsparen voor een Rolex.

17 likes

Seiko

2 likes

Seiko

2 likes

Prima toch? Geven allebei onze mening, niks op aan te merken.

Een ander horloge voorstellen is dan weer zo’n opmerking waar TS niks aan heeft, want de keus is tussen deze 2.

3 likes

Nee hoor, maar dat maakt het niet minder grappig.

2 likes

Beide mooi, ik zou voor de Galo gaan. Ligt er trouwens ook aan wat je verder in je collectie hebt…

2 likes

Budget oprekken? :smirk::face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Maar ontopic…Seiko :hugs:

2 likes

Galo, lekker klassiek en een comfortabele BoR band.

2 likes

Automatisch miyota 9039
Ik kon het merk ook nog niet , maar is me in een eerdere zoektocht ooit aangeraden hier op het forum.

Ik kende het merk ook niet tot voorkort. Heb me nog niet in de geschiedenis verdiept. Ziet er lekker klassiek uit.

1 like

En

Maakt :man_shrugging:

Ik vind het appels en peren. Wat voegt iets toe aan je collectie?

1 like

:x:

:white_check_mark:

2 likes

Seiko, mooie uitvoering :+1:

1 like

De Seiko spreekt mij aan.