Ik heb geen idee. Wie het weet mag het zeggen.
Ik oefen alvast eer dat de PP fiffer langs komt.
Ontzettend toffe Seiko, maar de Galo is hier toch de winnaar
Gallo: Siesta 3 (uitverkocht) is met de liggende 3, de classic is met de normale 3.
Galo heeft op dit moment vlgns de website nog maar 1 model te koop, de classic. Leuk horloge, goeie specs.
De Seiko, ook erg tof, is op Amazon voor 430,- te koop. Die is nog wel even te krijgen en zal over niet al te lange tijd op diverse plekken voor een leuke prijs te koop zijn, de Gallo niet. Dus nu de Gallo en over een paar maanden de Seiko
Gelukkig maar ![]()
Specs van de Galo:
Glass:
Hat domed sapphire crystal with colorless AR coating
Dial:
Oil pressed, circular brushed
Case:
Stainless steel 316L
Diameter: 39mm | Thickness: 11.5mm | Lug to lug: 47mm
Crown:
Screw crown with lume
Movement:
Automatic Miyota 9039 ā 42 hours power reserve
Water Resistance:
20 ATM / 200M
Included:
Beads of rice steel bracelet
Black tropical strap
Ik heb twee horloges met een Mitota 9 serie erin en die lopen allebei bijzonder nauwkeurig. ![]()
Het gaat de Galo wordenš
Was de eerste keuze, had ook al eerder een gezocht advertentie geplaatst.
En nu via het forum een mooi aanbod gehad welke ik na mijn vakantie kan overnemen, helemaal topš
De Seiko was vanmiddag verleidelijk, maar toch meer een impulsieve aankoop geweest. Als horlogeliefhebber moet je ook niet te veel in etalages kijkenā¦
Thx allemaal voor het meedenken!
Zelf vind ik die idd mooi, maar ze zijn zo verschillendā¦.
Dat is een goede tip ![]()
Die Galo is echt de bom. Nog niet eerder gezien, maar wat een gaaf horloge. De specs zijn mijn inziens geweldig voor zoān sieraad.
Zeker, maar persoonlijk zie ik minder horloges in etalages voorbij komen dan hier @ HF ![]()
Is een leuk en mooi ding, volgens mij is dat bolle saffier best wat bijzonders.
De Seiko vind ik persoonlijk erg gaaf qua looks, en het hardlex kan ik 'm prima vergeven, maar de chrono functie vind ik beperkt en de 24 uurs subdial eigenlijk niet meer dan onzin.
150-200 euro? Waar
Dat zou een redelijke prijs zijn voor wat je krijgt en (recentelijk) wat vergelijkbare modellen deden.
Komt nog wat verzendkosten import bij gluren maar ruim onder de 200 voor een vergelijkbaar klokje, een instap quartz chrono. Of kijk ns bij andere merken. Bijvoorbeeld Citizen. Met ecodrive en saffier voor een lagere prijs notabene.
Ik dacht eerst de Galo, mooi strak ontwerp en iets bijzonderder dan Seiko.
Maar toen viel me die omgevallen 3 op, grappig idee, maar ik zou me er aan gaan ergeren.
Moeilijke keuze. Ik leg waarschijnlijk de Seiko voor mezelf onder de kerstboom. Maar ik heb ook al een Galo en deze zomer echt van genoten.
Het zijn twee verschillende usecases. Als je een beater wil en lekker mee raggen en zwemmen in de zomer, dan de Galo met saffier glas en bezel.
Als je een stijlvolle chrono wil waar je wat voorzichtiger mee moet doen de Seiko.
Was volgens mij een beperkte oplage. De gewone 3 zie je vaker.
Die Galo is veul bijzonderder. Mooi ding
Heeft er al iemand Galo gezegd? ![]()
Miyota 9039 is het uurwerk in Galo, vind de galo toch wat specialer dan de Seiko. Succes met je keuze