Ik wil even van de gelegenheid gebruik maken om te melden dat ik definitief besmet ben geraakt met het horlogevirus.
Het begon heel onschuldig met het meelezen en ‘plaatjes kijken’ op HF, maar het heeft ernstige vormen aangenomen. Sinds mijn aanmelding in maart 2011 heb ik al 3 nieuwe horloges aangeschaft! In mei 2011 een TAG Heuer Link, in maart 2012 een TAG Heuer Aquaracer 500M en vandaag een Omega Seamaster Planet Ocean…
Sterker nog: bij het afhalen van de Omega PO bij de juwelier vandaag heeft mijn vrouw meteen een nieuwe Omega Constellation (staal/staal) aangeschaft! En dat terwijl ze al een Constellation (staal/goud) had…
Hierbij het vriendelijke verzoek geen foto’s en recensies van jullie horloges meer te plaatsen… Ik word er hebberig van en mijn vrouw inmiddels ook!
Tudor?
Ik heb een maand geleden in Granada (Spanje) staan kwijlen voor de etalageruit bij een Rolex/Tudor dealer…
Eerst maar even genieten van de Omega, ik heb hem pas een halve dag om
Herkenbaar. Jouw vrouw doet echter ook nog eens
mee en dan wordt het wel kritisch…
Inderdaad, eerst vond ze het maar een rare hobby, horloges bekijken op fora en er boeken over lezen.
En gisteren stond ze bij de juwelier met haar neus tegen de etalage als een kind bij een snoepwinkel
Uiteindelijk heeft ze een mooie Constellation gekocht (35 mm) met zilveren wijzerplaat. Wel een quartz, de automatische versie was 2 x zo dik en stond niet erg elegant…
je begrijpt het denk ik niet helemaal. de keuze ligt da. niet meer bij jou. op je voorhoofd beginnen zich druppeltjes te vormen, je handen beginnen oncontroleerbaar te trillen, je hart begint te bonzen, je blik wordt troebel, en voordat je t erg in hebt zit je weer hier…
je begrijpt het denk ik niet helemaal. de keuze
ligt da. niet meer bij jou. op je voorhoofd
beginnen zich druppeltjes te vormen, je handen
beginnen oncontroleerbaar te trillen, je hart
begint te bonzen, je blik wordt troebel, en
voordat je t erg in hebt zit je weer hier…
Je zal ze de kost geven die met dit probleem worstelen,
en verliezen…