Ik ben erg gecharmeerd van de Junghans Max Bill Chronoscope
Is er iemand op het forum die dit horloge heeft en weet of die nog ergens te koop is,nieuw of second hand.
Groeten en alvast bedankt,
Jack
je bedoelt dan de re-issue?
http://www.horloge.info/artikel/Junghans-Max-Bill-Gelimiteerde-heruitgave-van-tijdloze-collectie/17
Stony Schreef:
je bedoelt dan de re-issue?
http://www.horloge.info/artikel/Junghans-Max-Bill-
Gelimiteerde-heruitgave-van-tijdloze-collectie/17
Voor zover ik weet is de chronoscope er pas sinds de re-issue en er dus nooit in de originele serie geweest.
Ik heb de mijne in Duitsland gekocht, Daar is hij bij een aantal juweliers te vinden. Ik heb geen idee of hij ook in Nederland verkrijgbaar is.

Probeer hier eens:
Vorig jaar heb ik in Keulen nog bij een juwelier in de etalage staan kijken naar deze horloges. Mijn vrouw vroeg of ik een zakdoekje nodig had om het kwijl van mijn mond te vegen! 
deze staat ook hoog op mijn verlanglijstje (deze is niet zo lang), wonderschoon alhoewel ik Junghans toch een beetje een budgetmerk vind…
Zeemeester Schreef:
deze staat ook hoog op mijn verlanglijstje (deze
is niet zo lang), wonderschoon alhoewel ik
Junghans toch een beetje een budgetmerk vind…
Al eens naar de Ambassador en Attaché series gekeken?
Moet je toch een behoorlijk budget voor hebben. 
Om over Eberhard Junghans nog maar te zwijgen.
Ik zag trouwens net op de Junghans site dat er een limited jubileum serie van de Max Billen is. Met zijn handtekening op de plaat en zijn portret op de achterkant.
Dat portret hoeft van mij niet zo, maar die handtekening…
Bedankt voor al jullie reacties,die re-issued zijn meestal met Arabisce cijfers ,daar integen vind ik het horloge van Sieb nog het mooiste.
Zal maar op EbayDE eens rond kijken of wachten tot Sieb de zijne verkoopt.
Maar nog bedankt voor de reacties
Jack
jackwillen Schreef:
Zal maar op EbayDE eens rond kijken of wachten tot
Sieb de zijne verkoopt.
Kan je lang wachten. 
Ik ben niet iemand die zijn horloges weer verkoopt en deze gaat nooit weg.
Nee, Sieb, dat begrijp ik ,het is ook een prachtige klok.
Hoewel ik Breitling fan ben ,zal de Chronoscope er toch komen.
Groeten
Jack
Die van Sieb is inderdaad prachtig! Elke keer dat ik hem zie krijg it het warm (van het horloge) (:P)
Echt fantastisch klassiek ontwerp, ben er helemaal weg van!