Te koop aangeboden (geen ruil, de nieuwe aanwinst is al op het oog): Junghans Max Bill Handaufzug 34mm. Het betreft een ouder model met plexiglas en screw in achterzijde. De kast en het plexi zijn smetteloos. Kleine aanzetjes achter op de lugs van het band wisselen maar dat mag geen naam hebben.
Mag weg omdat de welbekende “klik” er niet is. De eerste week een aantal keer gedragen maar daarna niet meer. Cliché maar helaas waar.
Merk en model: Junghans Max Bill Handaufzug 027/3701.00
Diameter: 34mm
Leeftijd: april 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 27-05-2025
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Verzendkosten of afgehaald: full set plus extra 18mm donderbruine band.
Conditie (krassen, werking etc): 95/100. De band is een paar keer gedragen en kleine aanzetjes achter op de lugs. Vrijwel niet te zien, en helemaal niet tijdens dragen.
Soort uurwerk en kaliber: Junghans J805.1 (ETA 2801-2, non-hacking)
Vraagprijs: een mooie €450
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.