Junghans Max Bill

Hallo allemaal!
Het was gisteren weer een geweldige antiek markt in Tongeren (België) waar we met even goed rond te zien toch weer iets op de kop konden tikken. Een mooie tot zeer mooie Junghans Max Bill met een zeer mooie marmer dial in bordeaux. Een bijpassende bordeaux rode natoband maken het geheel af! Dit horloge heeft een handopwinder en loopt echt perfect! Toch iets om even blij van te worden dacht ik…

29 likes

mooie kleurzetting
veel draagplezier

nice :+1:

Een mooie Junghans met een prachtige wijzerplaat. Maar dit is toch geen Max Bill lijkt me.

4 likes

Mooie score! Veel plezier ermee :smile:

Volgens de Junghans kenners die ik aangesproken heb, wel. Als ik lieg, dan liegen zij ook! :rofl: :rofl:

Gefeliciteerd maar echt geen Max Bill hoor…

Dit wel :wink:

2 likes

Heel mooi! Prachtige kleur.

Ja, daar zou ik ook blij van worden. Volgens mij inderdaad geen Max Bill ontwerp, maar toch een mooie Junghans. Bijzonder met die donker rode plaat.
En dat in Tongeren! Meestal veel aanbod en veel te duur, maar weinig interessants. Je hebt geluk gehad denk ik. Veel plezier ermee!

1 like

Leuke ouwe tikker, ik mag dat wel :+1:

Prachtig die wijzerplaat! Geniet ervan!

Dat denk ik ook. Hij had er een hele boel bij maar deze vond ik toch uniek en voor die prijs kon ik hem zeker niet laten liggen. Ik bracht nog een Junghans mee die vroeger gratis gegeven werd aan VW rijders met een kever die 100000km hadden gereden zonder kosten. Die heb ik ook nog. Gesigneerd door VW op het deksel. Loopt ook perfect!

1 like

Mooie vondst, enjoy!

Show us!

5 likes

Dat zullen dan zeldzame horloges zijn. Niemand rijdt 100.000 km zonder kosten :sweat_smile:

Ik denk eerder dat hij gegeven werd aan rijders die überhaupt de 100.000 km gehaald hadden voordat die kever op de schroothoop lag :wink:

1 like

er staat toch vermeld dat ze geen kosten mogen gehad hebben in die 100000km. Ik zeg ook maar wat ze mij zeggen of wat ik lees! :yum: