JUNGHANS Mega boven!

Voor twee maal het geld met slechts 30m WR.

:slight_smile:

Ik roep al heel erg lang dat ze bij Junghans eens op moeten houden met die flauwe kul en eens moeten investeren in ietsiepietsie betere pakkingen in die horloges. Want het is belachelijk.

Op de dag dat ze een Max Bill met 100m WR en gebold saffier uitbrengen heb ik zo’n ding besteld.

Daarom heb ik die Meister Driver Handaufzug van me ook weg gedaan. Te breekbaar, te moeilijk. Droeg 'm dus nooit.

2 likes

Hear! Hear!

Verkopen ze er in ieder geval twee.

Saffier is een optie bij de nieuwe Mega Solar volgens de Junghans site.

Zou er aftermarket op een eenvoudige manier een 100m WR van gemaakt kunnen worden? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Vanmiddag heb ik mijn Max Bill Solar met witte wijzerplaat en Arabische cijfers én met saffierglas besteld! Aangezien het saffierglas er in de Junghans-fabriek bij het bouwen van het horloge wordt ingezet, is er een wachttijd van 4 weken, maar dat heb ik er graag voor over.

Op aanvraag, hier wat foto’s van mijn huidige horloges:

Dit is mijn Junghans Mega Solar uit 2013. Jammer genoeg heb ik nooit foto’s gemaakt van mijn drie eerdere Junghans Mega’s.

Dit zijn mijn Seiko Astron Big date uit 2018 en de Casio gmw-b5000. Het eerste is een GPS-horloge (dat zich juist zet d.m.v. GPS; het tweede doet dat via radiosignalen of via een Bluetooth app met de smartphone.
Maar wat mij betreft spant de Junghans de kroon.

2 likes

En vandaag heb ik mijn Max Bill Mega Solar mét saffierglas eindelijk mogen afhalen. HIj was binnengekomen bij de juwelier, maar nu liep die toch net een corona-besmetting op zeker! Nog tot vandaag moeten wachten dus. Maar hier is hij dan:

En hier in gezelschap van zijn oudere broertje:

6 likes

Heel mooi .

Mij interesseert de juiste tijd niet zo, maar het is wel een erg mooi horloge. Gefeliciteerd met de aanwinst.