Junghans only

7 likes

Junkers? Peter toch :face_with_hand_over_mouth: Tijd voor Specsavers?

3 likes

11 likes

Deze Junghans had mijn vrouw op haar kostschool, omstreeks 1954 Hij loopt nog goed en lume is OK…

7 likes

Nee hoor, zin in n geintje af en toe :yum:

1 like

Geen Junkers only op HF 🥲


Folder samenvoegen met klokkie, klaar

10 likes

Ik zie veel te weinig Junghans hier op het forum. Vandaar een foto van mijn NA Junghans Chronometer.

10 likes

4 likes

Hej B, ik vind die foto heerlijk.
Beetje bewerkt, dat dan weer wel. Daarna opgeslagen op m’n telefoon.
:+1:

4 likes


Deze Telemeter Junghans heb ik nog niet zo lang, dus ik post hem eigenlijk net iets te vaak…:smirk::slight_smile::laughing::sunglasses:

10 likes

Valt me op hoe weinig mensen hier een Max Bill Automatic posten/hebben. Hier mijn NA:

En mijn witte Max Bill

11 likes

Mooi!

1 like


@Sjoepert hierbij de max bill auto chrono die van de week is binnengekomen (tijd en datum staan op de foto niet juist). Ik ben zelf zeker geen fotograaf, maar bij binnenkomst viel mij op dat alle plaatjes en online videos hem eigenlijk geen recht doen. Wat een schoonheid!

10 likes

Precies dat! Ik heb dat bij de zwarte plaat nog meer dan de witte. Ze zijn echt niet goed vast te leggen op de foto’s

3 likes


Besmettelijk als Meistersingers🤣 Als je 1 Junghans hebt wil je er 2. Deze dus vandaag besteld😊
Volgende week eigen foto’s

7 likes

Sinds vandaag mag ik hier ook mee doen!

Ik zit al een tijdje te kijken naar de Max Bill en de Form A. Maar er was ook wel twijfel of ik het niet teveel een dresswatch zou vinden. Een paar weken geleden heb ik een Max Bill besteld met een enorme korting maar viste achter het net en de bestelling werd geannuleerd. Maar weer verder kijken. Bij Serious Watches hadden ze de Form A in de aanbieding. Eigenlijk nog mooier en strakker. Deze kwam vandaag binnen en het is echt een heel mooi horloge. Mijn vrouw vindt het de favoriet van de collectie. Het draagt erg licht en fijn, super afgewerkt en met een mooie wijzerplaat. Blij mee!

7 likes

7 likes

Sehr schön Marco, und die Uhr passt im Uhrendreher, dassssskannnnMannnwohlsaagen
:slightly_smiling_face:

1 like

Mijn eerste “serieuze” horloge. Inmiddels in bezit van andere duurdere stukken maar deze blijft speciaal.

17 likes