Junghans only

Ik ook. Dat is meer mijn kopje thee tegenwoordig.
Zo’n dikke GPS Solar, … :heart_eyes:

Ik schat mijn MEGA 25 rond 1990 aan mij verkocht is, ruim 30 jaar jong dus. Reden dat ik 'm niet draag is dat mijn smaak een tikkie veranderd is in de loop van de jaren, ik vind deze te klein voor aan mijn pols. Ik heb wel eens aan gedacht deze te verpatsen, maar ik heb werkelijk geen enkel idee wat zo ding nog mag opbrengen en bovendien kan 'ie eerst nog wel een poetsbeurtje gebruiken. Zitten wat krassen op de kast … :see_no_evil:

Misschien dat ik 'm, later als ik groot ben, nog eens om de pols slinger. De band is wonderwel nog helemaal gaaf en ik vermoed dat die - vanwege de antenne - niet makkelijk meer te krijgen is.

1 like

Is er toevallig iemand die iets kan zeggen over de echtheid van dit horloge. Toen ik hem open maakte, kwamen bij mij de twijfels.

Mega 1 uit 1990. Nooit gedragen zet er alleen de klokken gelijk mee met de afwisseling zomer/wintertijd.

7 likes

Net binnengekomen en precies op tijd ook nog…

Dank voor goeie zorgen en fijne deal @Hans

23 likes

8 likes

Siebe, wat een lekker ding is deze (handopwinder?) ook!
Volgens mij heeft @Fate_Amenable_To_Change deze ook gehad.
Elegante, slanke originele Duitsert.

@Fate_Amenable_To_Change , moet ik hem aankomende zaterdag even showen, die Mega-mega-Junghans?
:laughing:

2 likes

Klopt volgensmij is deze van @Fate_Amenable_To_Change geweest😋
Heerlijk horloge en mooi dun.

1 like

Hee, kom je deze kant weer op? Ik wilde net voorstellen om jouw kant op te rijden, ik heb die vierkante nog liggen.

Jazeker, Peseux 7001. Met sonnenschliff en mooie afwerking. Ik kon de kleuren niet hebben, ik was er te bleek voor, maar hij is prachtig.

Altijd goed.

Ik geloof zomaar dat dit de enige op het forum was in deze kleurstelling. :slight_smile:

2 likes

Tsjonge Frank, wat een beauty! :heart_eyes:

1 like

Die Junghans is ook echt prachtig :ok_hand::drooling_face:

1 like

16 likes

Vandaag weer de Junghans

10 likes

Uit de verkoop gehaald omdat ik het toch wel een erg mooi en fijn horloge vind…

3 likes

archiefbeelden…gisteren

14 likes

Sinds vandaag in de collectie. Ik blijf er maar naar kijken!

19 likes

12 likes

Blijft een van mijn favorieten!

10 likes

Hoeft zich nergens voor te schamen die Junge Duitser Hans naast die taupe Tudor

16 likes

Die chronoscope blijft geweldig :ok_hand:

2 likes

Lekker rustig dit topic. Vandaag eens een Nomos-band op mijn witte Max Bill gezet, ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind:

11 likes