Junghans only

10 likes

Beetje oudere foto, ik heb hem gekocht als “werkhorloge” maar hij past helaas niet bij de kleuren van mijn huidige werkgever. Desalniettemin draag ik hem nog wel tijdens mn werk omdat ik nog geen nieuw “werkhorloge” heb.

Ik twijfel nog wel of hij in de collectie blijft als ik een nieuwe werkhorloge heb.

2 likes

5 likes


Heerlijk om te dragen :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

11 likes

Ben ik wel benieuwd naar je werkgever, die bepaalt welk horloge(kleur) je om de pols hebt.

3 likes

Ik vind het zelf leuk om het te combineren. Bij jumbo had ik een (geel)goud met zwart horloge. Ik werk nu voor PostNL, dan vind ik het wel mooi om een blauw/wit met oranje horloge te hebben.

1 like

hmm… Ik heb diverse opdrachtgevers met elk hun eigen kleurcombinaties… :slight_smile:

dus…

moet ik mijn collectie misschien nog een beetje aanpassen :slight_smile:

2 likes

Niks moet hea :wink: doen waar jij je goed bij voelt!
Overigens is een opdrachtgever iets anders dan een werkgever… Uit jou antwoord haal ik dat jij voor jezelf werkt? Dan neem je toch een horloge met de kleuren van jou onderneming

Die wil ik ook graag als opdrachtgever houden. :wink:

1 like

Dan is het een enorm goed excuus om een nieuw horloge in jou collectie toe te voegen :smiley:

1 like

Beetje te rustig hier!

Vandaag een zomers horloge op een grijze herfstdag

7 likes

6 likes

Ik vind de originele bruine band toch wat saai.
Vandaar dit bandje gemaakt van de bekende blauwe struisvogel.

9 likes

Mijn Junkie uit 1955.
Ligt al een tijdje stil. Vandaag maar even wat liefde en aandacht geven.

13 likes

11 likes

Voor de kerst/feestdagen!

10 likes

Ben met mijn exemplaar ook Mega blij…na bijna 4 maanden terug in Halle…

15 likes

Ja draagt heerlijk op de pols .

2 likes

Mijn Max Bill handopwind loopt ongeveer 1-2 minuten te snel per dag. Heeft iemand ervaring om hem iets langzamer te laten lopen? Ik heb geen ervaring met horlogetechniek dus hoop maar dat het iets simpels is :hugs::laughing:.

2 likes

Grote kans dat je horloge gemagnetiseerd is. Is hij plotseling sneller gaan lopen?

De-magnetiseren is snel gedaan met een apparaatje (bijv. bij de horlogemaker), en je kast hoeft er niet voor open. :+1: